Saturday, September 6, 2014

Jom Santai : The Everly, Putrajaya

Koleksi gambar gambar di The Everly Hotel, Putrajaya.

The Everly

The hotel

Reception

Lobby

Kerusi melepak di lobby

Tangga

Tangga

The Restaurant

Wall

Setting

Resto

View

Lake View

Lepaking

Gomen offices

View

Carpet

View outside hotel

Swimming pool

Pool

The Everly

Alamanda Shoppng Mall

Putrajaya. Tahukah anda roundabout ni adalah roundabout terbesar di dunia !!!!

Gambar snappy pakai iPhone jer.

Kalau mengikuti perkembangan MH370, hotel ni memang synonym sebab menjadi tempat berkumpul ahli keluarga mangsa pesawat yang hilang tu.

Aku tak tido sini so aku tak tau keadaan bilik dia.

Tapi sebab aku ada keje sikit kat sini dan sempat la tengok tengok jeling jeling, aku rasa hotel ni agak selesa dan menawan. Mungkin sebab baru. 

Parking free. Paling best dekat dengan shopping mall. Cuma swimming pool agak kecik. Makanan pun so so je lah.

Anyway, kalau ke Putrajaya dan mencari penginapan, OK la kot hotel ni sebagai option. Rate dia pun rasanya tak mahal sangat.

Tapi sweet je tengok staff staff dia yang pompuan kalau hari Jumaat pakai baju kurung !

7 comments :

  1. Saya pernah tinggal di hotel 3 bulan yang lepas untuk event Pandu Puteri. Suka room dia yang colourful. Nanti saya blog juga. =)

    ReplyDelete
  2. pernah duduk di sini lps kejadian MH 370 utk milo run, the room saya suka. nice n simple. rate pun x mahal sgt
    shopping mall next door jer
    for relaxing kat putrajaya mmg ok

    ReplyDelete
  3. Bestnyee!!! Klau lah duit berkepuk nk je bersantai kat sini jgk tp apakan daya

    ReplyDelete
  4. Pi Alamanda dulu sempat gak jeling-jeling hotel ni (sambil jeling duit dalam dompet).

    ReplyDelete
  5. DDT : haaa nanti sila lah share. i will be staying at the hotel jugak kot near future sebab ada event..

    hotel baru shuld be nicer la..


    ND : tu la.. the best part dekat dengan alamanda. boleh shopping...


    MKL : best ke? ok nanti nak try

    ReplyDelete
  6. JM : kalau duit berkepuk gi maldives la.. hehehe..

    insya allah. sabo JM sabo...


    Ali : aku gi sini jeling2 alamanda pastu jeling poket sendiri..

    sebab tau kalau masuk je kang.. terbarai walllet.

    hiks

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...