Thursday, August 30, 2012

Empire Brunei

I is malas dan sibuk.

Empire Hotel & Country Club, Brunei.
















Terletak pada kedudukan yang baik di Bandar Seri Begawan, The Empire Hotel and Country Club adalah tempat yang sesuai untuk memulakan lawatan anda di Bandar Seri Begawan. Terletak 15 km dari keseronokan bandar, hotel 5-bintang ini terletak di lokasi yang sangat baik dan menyediakan akses kepada tarikan terbesar di bandar. Dengan tarikan utama di bandar ini seperti The Empire Hotel & Country Club, Lapangan Terbang Antarabangsa Brunei berada pada jarak yang dekat, pengunjung hotel pasti akan menyukai lokasinya.

Di The Empire Hotel and Country Club, segala usaha dilakukan untuk membuatkan tetamu berasa selesa. Oleh yang demikian, hotel ini menyediakan perkhidmatan dan kemudahan yang terbaik. Layanan bilik 24 jam, Wi-Fi di tempat awam, coffee shop, binatang peliharaan dibenarkan, kemudahan mesyuarat merupakan beberapa kemudahan yang membezakan The Empire Hotel and Country Club daripada hotel-hotel lain di bandar.

Alami kemudahan bilik yang berkualiti tinggi, termasuk akses internet, internet (percuma), permainan video dalam bilik, akhbar harian, jubah mandi, untuk membantu anda berehat selepas melalui hari yang panjang. Di samping itu, pihak hotel menawarkan aktiviti rekreasi untuk memastikan anda mempunyai perkara untuk dilakukan sepanjang penginapan anda. Apa juga tujuan lawatan, The Empire Hotel and Country Club merupakan pilihan yang terbaik bagi penginapan anda di Bandar Seri Begawan.

* mati la mencedok sesuka hati

Apa apa pun, ayuh layan lagu ni. Version yang best.



7 comments :

  1. I is mahu dgr uols membebell.. but u is malas how. ao kena la baca ayat cedok ittew haha

    ReplyDelete
  2. i is juga mau meng buat lawak.

    i is bosan baca benda yg tak lawak.

    i is marah.

    i is tak suka.

    ReplyDelete
  3. u is sabar

    if not u sabariah

    or else u sabarudin

    u is tukang kasut?

    * mati la gila

    ReplyDelete
  4. Oh ye internet kat sini bukan percuma ye B$5 utk sejam dan B$30 utk sehari...harga bilik bergantung pada villa mana yg dipilih kalau x silap aku....bilik aku duduk sebelum ni rege dalam B$170/night...dan ada wayang berdekatan dgn hotel...:)

    ReplyDelete
  5. ciku dah sampai empire brunei ni dan mmg semua tempat dekat dekat..dan the best is rasa aman di bandar brunei.makananan dan orangnyapun best.jerudong park tu ciku masuk gak main main..time azan ..depa stop sume mainan..very the good..hihi

    ReplyDelete
  6. HB : skrg dah perchomah. main la sampai lebam.

    Ciku : Brunei memang best jugak sebenarnya kalau pegi sekala, tapi kalau pegi selalu memang mati kutu..

    empire memang lawa.. tapi kena tgk cuaca jugak la. cuma org terlebih ramai

    Jerudong tu hari tu pegi hujan.. tengok tengok mcm tu ajer

    ReplyDelete
  7. Yang bestnya main kat jerudong park je ngan anak anak..sebab tak yah berebut..org tak ramaipun..haha.:)..yang lain lain betul le pegi sekali cukup dah kecuali ada kenduri kot.hihi.:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...