Sunday, November 17, 2013

Mencari Mimpi Di Vietnam : 10 - Sapa - Cat Cat Village - Part 1

Layan persekitaran Cat Cat Village di Sapa, Vietnam.

Enjoice.... and have a great weekend !


Hijau



I see skies of blue, clouds of white
The bright blessed day
The dark sacred night
And I think to myself, what a wonderful world

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
and I think to myself, what a wonderful world

The colours of the rainbow, so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shakin' hands, sayin' "How do you do?"
They're really saying "I love you"

I hear babies cry, I watch them grow
They'll learn much more than I'll ever know
And I think to myself, what a wonderful world

All the colours of the rainbow, so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shakin' hands sayin' "How do you do"
They're really saying "I love you"

I hear babies cry, I watch them grow
They'll learn much more than ill ever know
and I think to myself what a wonderful world
Yes, I think to myself, what a wonderful world

Kanak kanak di Cat Cat Village

Perkampungan Cat Cat

Cenderamata di jual

Rutin harian

Babi !

Damai

Gagah

Air Terjun

Air Terjun lagi

Waterfall Cat Cat Village

Waterfall Cat Cat Village

Waterfall Cat Cat Village

Waterfall Cat Cat Village

Waterfall Cat Cat Village

Waterfall Cat Cat Village

Bermain di sungai

Padi

Who?

Lereng

Kerbau

Lembah Cat Cat Village

Banglo tak siap di Sapa

Sapa

Sapa

7 comments :

  1. memang depa ternak tu ke?

    (yg 2 ekor tu..)

    ReplyDelete
  2. Walau pun kampung tapi nampak best.. bagus betul mereka jaga kawasan perkampungan mereka.. :D

    dua ekor tu ternakan ker? :D

    ReplyDelete
  3. elok je 2 ekor khinzir tu merayau.

    ReplyDelete
  4. Meng...ko tembak pakai tripod ke atau terus tembak pakai tangan??

    ReplyDelete
  5. allahhhhh cantiknyer kampung ni meng...nak2 ada babi bergirang gembira menemani perjalanan ko hahaha...babi tak kejar ke or dtg gesel2?

    ReplyDelete
  6. MKL : weekend je... cuti guling2..

    BTK : yup. rasanya la sebab bersepah sepah merayau sesuka hati jer..

    TT : memang ternakan rasanya.. dia org jaga sebab dah jadi spot pelancongan..

    boleh gak la dia org ni jana income..

    NanaD : banyak sebenarynya.. mcm kucing kat kampung2 kita ni jer dah..

    HB : tangan la. aku ni berjalan mana bawak tripod.. tu yg gambo gegaria je semua tu..

    Biq : aku jauhkan daripada dia gesel. sebelum dia dtg ke aku, aku lari dulu...

    hahaha tak de la dia gesel. dia buat tak tau je pun

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...