Saturday, May 27, 2017

2017 : Ramadhan Datang

Ramadhan datang lagi.


Selamat menyambut bulan Ramadhan penuh mulia

Selamat mengerjakan ibadah puasa bagi semua umat Islam, Semoga Ramadhan tahun ni memberi keberkatan dan lebih bermakna dari tahun sebelumnya.

Salam Ramadhan Al Mubarak 2017/ 1438 H

#RamadhanKareem
#RamadhanAlMubarak
#RahmatRamadhan

p/s bulan puasa tahun ni aku rasa macam nak cuti dari up entry. Jumpa lagi lepas raya nanti, Insha Allah.

20 comments :

  1. Ramadan Kareem Meng. Bulan puasa tulis banyak2 entry yg outstanding pas raya up je. Ramai peminat tunggu (@_@)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulis bila ada masa... so far tak de tulis apa apa lagi bulan posa ni.. bz

      Delete
  2. Selamat Berpuasa Meng, OR, Hero & Princess..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Ostajah..... salam ramadhan to u sefamily too

      Delete
  3. Salam Ramadhan Al-Mubarak..

    ReplyDelete
  4. Meng;

    Selamat menjalani ibadah puasa ... semua Allah menerima ibadah kita di sepanjang bulan yang mulia ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameen. terima kasih.

      Selamat berpuasa di perantauan !

      Delete
  5. lama x berkeudara dah ko Meng...mana gi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ader je..

      mcm nak berehat kejap tapi ada je org email suh up entries. nasib ada entry tertunggak Iran ni

      Delete
  6. Salam ramadhan meng & family :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...