Saturday, July 28, 2012

Project Cohort Malaysia

Hari ni aku nak share something.


Invitation for Joining the Malaysian Cohort Project

E-mailPrintPDF
We are inviting you at the age between 35 and 65 years old to join this project. We are also giving these services for FREE.

Kami menjemput anda yang berusia antara 35 hingga 65 tahun untuk menyertai projek dan menjalani saringan kesihatan secara PERCUMA.
All participants are needed to answer all questionnaires and give a small amount of blood and urine specimen. Any further queries, please do not hesitate to contact us.

Blood pressure test. Ujian tekanan darah
Heart function test.Ujian fungsi jantung (EKG)
Lung function test (Spirometry). Ujian fungsi paru-paru (Spirometri)
Blood and urine test. Ujian Darah dan air kencing
Body composition analysis. Analisis komposisi badan
Body mass index (BMI) measurement and waist hip ratio. Indeks jisim tubuh dan Ukur lilit pinggang pinggul
Questionnaire. Soal selidik


Tel: (603)-9171 0415
Fax: (603)-9171 0397
Free Toll: 1800 88 2007
Email: sekretariat@mycohort.gov.my


SMS: COHORT Name IC_No & send to 37799

Nampak tu?

Hari tu masa aku gi meeting, customer aku ada bagitau pasal hal ni. Aku rasa macam bagus jugak untuk pegi sebab ianya pun FREE.

Bukan senang nak dapat buat thorough check macam ni.

So bagi yang berminat dan berumur 35 tahun ke atas boleh la register. Kalau nak, sila ke site dia di...

Client aku cakap, jangka masa dia check lebih kurang 3 jam termasuk interview apa semua. Dan dia ada satu machine yang boleh sukat lemak serta merta.

Macam customer aku tu, dia kurus keding je. Dia cakap... machine tu baca, lemak dia ada 7 kilo !

So !

Kalau aku ni pegi, machine tu mesti macam malu malu nak cakap berapa kilo lemak di badan kan??

Silap silap mesin meletup terus !

How???

Apa apa pun. Boleh suruh emak, ayah ke saudara mara, ambik peluang dan sila lah mencuba. Dan bagi yang perasan muda dan bergetah macam abang, sila sila kan lah !

* goyang goyang pinggul depan peminat.

1 comment :

  1. Kalo bawah 35 tahun??? How how???? Menarik ni.... Kalo meg rose, mesin tu mesti terkezuttttttttt gak baca kandungan lemak hohoho

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...