Thursday, July 12, 2012

Jom Celebrate : Birthday Dinner - Hard Rock Cafe, Kuala Lumpur

Aku telah memilih Hard Rock Cafe sebagai tempat untuk dinner birthday. Tahun ni dinner awal skit sebab jadual ketat. Banyak acara nak kena gi turut serta dan menyebokkan diri. Kami pegi berdua jer.

Pelik jugak, bila fikir balik, asyik kat situ je. Tahun lepas kat situ jugak. Asal dinner je mesti ke kat situ? Dah tak de tempat lain ke?

Aku jawab sendiri lah nanti.

May be aku suka ambience dia kot. Atau sebab aku gila dengan HRC?

Jom ikut. Sempat jugak aku mencapap ambik gambar. (Gigil gigil ambik gambar takut orang perasan)

Sampai, kasi valet parking di Concorde.. 

Suasana di Concorde Hotel. Ramai betul orang

 Ferrari yang kami naiki . * cough cough *

Masuk dalam HRC ramai jugak orang. Ramai yang tengah makan.

Buat selamba je. Buat muka mewah walaupun poket kosong, berseluar pendek dan berselipar jepun. 

Masa untuk order.

Aku kan kalau gi mana mana oversea suka order Double Berry Cooler tu yang boleh dapat Souvenir Glass tu.

Tau berapa harga air tu kat HRC KL?????

RM 85 !!! Gila ke apa??? Kat Jepun dapat free je gelas tu dengan air.

Terus tak jadi order.

Sebagai artis, kami dinner dengan artis jugak. Tapi artis tu duduk meja lain. Hahaha. Kami jumpa Nanu Baharuddin tapi dia duduk belakang aku, payah nak ambik gambar.

Pastu order order dan menunggu hidangan sampai.

Lama jugak nak tunggu order sampai, usha usha keliling dulu.

Dinding dinding hiasan HRC

Flyers

Minuman aku, double cooler berry  * pitam * 

Onion Ring. Sedap. Kental bawang dia

Coaster. Aku paw sebab yang aku ada tu lain. Ni baru punya

Burger  

Aku order BBQ Chicken.. Tak abis pun

Makanan tak de la best sangat, tapi sebab setahun sekali kot.

Belasah je lah. 

Ada band kat HRC tapi kami malas nak tunggu

Blah dari HRC

Pusing pusing satu KL sebelum ke Bangsar. Nak beli DVD.

Kuala Lumpur


Aku tunggu dalam kereta sementara OR keluar cari DVD.

Lepas tu aku tanya.

"Beli DVD apa?"
"Hoorey Hoorey"

* pengsan atas dashboard muntah belahak keluar BBQ Chicken.

8 comments :

  1. happy birthday abg meng ke-46! wlpn tua tp berjiwa muda. hahaha

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday!! Ceria2 selalu :)

    ReplyDelete
  3. hepi besday ke 59 u olls.. moga bahagia dan hepi selalu


    -kawan lama-

    ReplyDelete
  4. hahahahaha! kelakar part dvd tu! meleleh peluh!

    happy bday yg ke 80 sbb comic superman start tahun 1932...kan? kan?

    kelesssss ko nokkkk bday dinner kat HRC gitewwwww. mak jeles!

    ReplyDelete
  5. Happy besday cikgu!!! Yg ke 55 tahun ( sama ngan tahun national day) hahahhaa sama cancer ngan meg... Semoga panje umur muroh rejeki sokmo!!!!!! Hheheh :)

    ReplyDelete
  6. selamat hari jadi

    didoa agar Allah beri kesihatan hok baik , pitih hok tok habih makae dan paling penting ado anok hok soleh

    ReplyDelete
  7. korang ni dah kenapa??

    bukan hari ni la hari jadi aku.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...