Wednesday, July 11, 2012

N.E.P.A.L

Air Asia X buat penerbangan ke Nepal.

Ayuh kita rebut peluang keemasan ini.

* tolak Biqque dgn Sekupang masuk kawah dodol.

* humban Danny dalam mangkuk tandas !

Kemmon ! Kemmon !

Actually aku tak beli pun.

Sebab sebab tak beli.

1. Mahal. Tak de duit dah.
2. Tak de masa sesuai nak slot. Schedule aku dah penuh dengan acara acara bertemu dengan peminat.
3. Tak boleh haloba walaupun orang tamak selalu dapat banyak.
4. Dah tak de cuti. Tak boleh mengulor sesuka hati.

Jadi..

Trip ke Nepal walaupun memang menjadi tempat idaman aku sejak dulu kali adalah gagal di laksanakan.

Tak pe lah. Lain tahun boleh fikir.

Tahniah pada sesiapa yang berjaya merebut tiket ini.

Aku cemburit. Tapi masih menaruh harapan.

* calit skit Kak Eton.

Layan lagu ni. Aku sukah ! Aku tanya IG, sapa penyanyi lagu ni, dia kata Hyper X. Jenuh aku cari. Rupanya Hyper Act !

Enjoice.


Bicara mimpi itu
Mengheret ku ke dasar
Gelap tangannya menggapai tangan ku
Dan munculnya dirimu
Dipinggir laman itu
Hangatmu menyambut ku kembali,

Dan ku mengerti,
Mengapa masih berdiri,
Hadirnya siang berteman mentari,
Dan ku bersama,
Bintang malam mu mencari kasih ku Ooo

Harapan
Harapan menjadi layu
Ingin ku bahgia bersama
Menjadi kenangan
Memburu impian masa kita
Selamanya

Dan angin kan memanggil
Bagai ada musafir
Hadirnya pergi tiada berjanji
Mungkin seketika
Ku merasa cintanya
Bagai dibelai mimpi sempurna

Dan taman ini
Tak bererti dan bersemi
Tiada indah tanpamu disini
Dan ku jejaki
Walaupun hanya secebis kasihmu Ooo

Harapan
Harapan menjadi layu
Ingin ku bahgia bersama
Menjadi kenangan
Memburu impian masa kita
Selamanya

Hati ku..
Meratap setinggi gunung
Pasti ku mencari bintangnya
Menjadi cahaya
Menyinar impian hidup kita
Selamanya

6 comments :

  1. motif sungguhla abg international ni nk sumban aku masuk jamban? internasional sgt kah???

    insyaALLAH, ade rezeki abg meng akan sampai ke sana. tak lari everest tuh! nnt Hero tlg dakikan. kekkek

    ReplyDelete
  2. OOOOOOOOO!

    kawan dodol yeeeeee?! nak rasa dodol secalit??

    *terburu2 pack baju sbb nak sampai nepal dulu sebelum supermeng terbang! dia terbang laju!*

    ReplyDelete
  3. kawan??? KAWAHHHHH!

    *bahbi tul gara2 nak cepat sgt beli teket, terus typo! tu la, tak tahan daulat supermeng!*

    ReplyDelete
  4. Wow sekupang pun ada..heheheh.. Selamat ke Nepal! (kalau ko berjaya beli tiket ler)

    ReplyDelete
  5. tiket masih "not available"...

    JAGA-JAGAAAAAA *kiah propa mode*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...