Tuesday, July 17, 2018

Short Trip to JB

Hari tu aku ada short trip ke JB !

Ambik flight di Skypark Subang

OR tak ikut sebab tak sihat. So Janna Nick yang hantar.......


Biasalah orang kaya dan ada flight sendiri....... tapi tunggu tunggu pilot MC


Sudahnya naik fireflyz sajork !


Naik dengan artis.....  aku jeles mamat ni makan banyak tak gemok gemok !


Terus murung.... layan duka...


Sampai lah touch down di Senai Airport


Welcome to JB


Hey Bangsa Johor.. Abang datam nim.........

Sebenarnya kunjungan ke JB ni adalah sebab adik aku konvo di UTM ! 

So dari airport aku terus ke Dewan Sultan Iskandar. Makcik Mona, adik aku dan adik aku satu family dah ada di sini. Kehadiran aku sekadar nak meraikan adik aku yang berjaya grad. Aku kiranya wakil bapak aku lah.. saja datang kasi semangat kat adik bongsu aku tu.

Hello UTM !

A lot of flowers and bears....

Baloon......

Tahniah pada semua !!!


Masjid UTM

Banyak pokok buah Tin di UTM tu...

Menunggu istiadat konvo abis sampai ke tengahari. Then selesai tu balik ke penginapan Makcik Mona dan family yang lain. Dia orang stay di KSL Hot Springs, Johor.

Aku gi tumpang skodeng !


Hotel terbaru di JB

Lokasi agak jauh dari pusat bandar

Tapi facilities not bad...

Yang best ada hot spring facilities...

Makcik Mona dan family aku yang lain ada agenda tersendiri. Aku tak berapa nak join sebab malas beramah tamah di sana. Plan aku menginap 1 malam di JB tu.

Dan ini hotel pilihan aku....

Amari Johor Bahru

Hotel bertaraf 5 bintang terbaru di JB

Penginapan yang selesa

Kemudahan terbaik disedia....

Santai

Dan masa untuk meronda bandaraya JB.....................






Dari petang menerjah ke malam...........











Tak jalan jauh pun, pusing pusing area tu je. Lama tak jejak JB.. banyak jugak yang dah berubah....

Dan esoknya..................

Masa untuk berangkat pulang

Sampai....

Tapi macam ada something menanti untuk buat aku datang kembali........................

Soon......................  

Short trip. tapi mencapai objektif yang aku kehendaki...................

Jumpa lagi nanti !



Duhai kasih pujaan adinda
dengar ku mengeluh dan rindu
merayu setiap nya waktu sayang

padamu duhai kekasihku

tapi sungguh malangnya nasibku
hajatku kini telah terganggu
kini kaku rasanya hidupku sayang
tinggallah ku menanggung rindu

tapi ku kan tetap bersama
namun hatiku tak kan bertukar
walau harus jiwaku terkorban sayang
pada Tuhan saja ku serahkan

namun ku tak kan putus asa
duhai kasih pujaan adinda
di dunia kita tak berjumpa
ku menanti di ambang syurga.

6 comments :

  1. Silap baca mula-mula nama hotel tu Almari, bukan Amari... Heran jugak kenapa Bang Meng pilih nak duduk dalam almari... Haha.

    ReplyDelete
  2. Pi hard rock tak ? Baju terkini depa sangat menarik.

    ReplyDelete
  3. Buah tin? buoh aro lah tu Meng...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...