Monday, December 18, 2017

HOKKAIDO 2017 : Autumn In Sapporo

Tengah membusy !

Minggu ni layan gambar gambar je lah.

Kita mulakan dengan koleksi Autumn sekitar Sapporo, Hokkaido. Enjoy the view !









































Hokkaido memang dah lama dalam list aku tapi sebab tak jumpa kesempatan terbaik untuk datang ke sini. Tapi aku tak menyesal lama menunggu untuk menjejakkan kaki ke pulau Hokkaido ni. 

Apa yang tersurat adalah yang terbaik. Mana mungkin kita sebagai manusia mampu menentang takdir !



Tuhan yang tau
Betapa ku simpan rasaku
Meski ini tak mungkin
Ku bersamamu

Sejak ku putuskan
Menunggu dalam ketidakpastian
Itulah janji hati
Yang siap terluka

Jika Cinta harus memilih
Jika jalanku penuh lirih
Aku mencintaimu
Lebih dari apa yang kau tau

Jika memang tak akan mungkin
Jiwa aku menentang takdir
Aku tak salah
Teguhkan niatku
Tuk setia menunggu

8 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...