Wednesday, March 15, 2017

Senja Di Capri

Senja dari Capri, Kuala Lumpur....























Suria ...... Sambutlah salam kasih ku !



Tak pernah ku menduga
Gelora jiwa sesali dada
Aku jatuh dan aku merindu tanpa kepastian
Bagaimanakah nantinya
Aku dapat merasakan
Rasa cinta di hatiku
Hanyalah untukmu kekasihku

Mendung dalam sinar matamu
Kenangan duka masa lalu
Kepasrahan...

Tak ku hiraukan panas mentari lagi
Demi cinta kurela menanti
Takkan goyang walau badai kan melanda
Seribu tahun kutetap setia
Lupakanlah dukamu yang silam
Hulur tanganmu sambut kasihku
Mari bersama kita melangkah
Membina cinta abadi

8 comments :

  1. Tertipu saya Bang Meng dgn tajuk posting ni... Ingatkan Abang Meng cerita pengalaman bersantai kat Pulau Capri di France sana... Rupa-rupanya kat KL je.. Uhuk uhuk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Capri tu memang dlm bucket list.. dengan amalfi. tapi.........................

      mcm jauh sgt nak bersantai ke sana. hiks Insha Allah ada rezeki, ada masa...

      Delete
    2. Kalau tak betulkan nanti orang tuduh saya fail Geografi masa kat sekolah dulu.

      Delete
  2. Eyy... silap. Capri tu bukan kat France, tapi Italy (bukan Hitaly). 😎

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...