Tuesday, April 15, 2014

Karang Di Samudera Sepi

Ini nemo dan karang karangan di lautan sepi.





Perlukah kau bertanya tentang hati ku
Sedangkan sejak itu kau telah tahu
Betapa ku kecewa oleh perbuatan
Yang tidak dijangkakan
Ku sangka kau berbangga aku milik mu
Kerana terhadap mu begitu hati ku
Kiranya kau mahu
Untuk mengakui diri ku yang tidak kau sayangi

Ku rela diri ku begini
Seperti karang di samudra sepi
Terluka atau mungkin melukai
Suratan menentukan insani

Tak perlu penjelasan lagi
Tak perlu kau mengambil hati
Jawabnya telah kau tahu

Biarpun kau ulangi rasa kesal mu
Semua tak bererti pada diri ku
Sekali keyakinan telah kau nodai
Sukar ku mempercayai

Ku rela diri ku begini
Seperti karang di samudra sepi
Terluka atau mungkin melukai
Suratan menentukan insani
Tak perlu penjelasan lagi
Tak perlu kau mengambil hati
Jawabnya telah kau tahu















Okey. Tak berapa sepi sebab dalam akuarium jer pun.

6 comments :

  1. Replies
    1. tak boleh goreng... masin. nanti darah tinggi

      Delete
  2. Replies
    1. nak kena jaga mcm menatang minyak yang penoh. kang mampos

      Delete
  3. Aduhhhhh jm tertipu ingatkan d dasar laut tadi so mula terpikir kt mana pulak abg meng ni menyelam last part ahaha aquarium rupanya, jm tertipu huhuhu

    ReplyDelete
  4. JM : nak menyelam kang takut tak timbul2..

    berat macam sauh. hahaha tengok dari luar jer la......

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...