Monday, July 1, 2019

JUN 2019 | Trip SANTAI ROMANTIKA Di PANTAI

Sementara masih lagi on MC for 2 weeks, aku mencari port untuk menghirup udara segar sambil santai santai di pantai ! Berdua je dengan OR.

Nak ke mana kami-neyyy ?


Ke Johor lagi...... One of my favourite place in the world !




Tak lain tak bukan..................... Pulau Tioman !!!!

Dah lebih 10 kali aku berkunjung ke sini, tapi tak pernah jemu. Sebab pulaunya besar dan banyak resort yang remote. 

Kali ni menginap di Tunamaya Beach & SPA Resort di area Mukut. 










































Resort yang cantik, accommodation di tahap terbaik tapi line telco tak der. Bosan ! Nak beraktivities pun mahal harga Yahudi.

Wifi pun cuma ada kat lobby area je.. Datang bercuti bermewah mewah tak leh berlagak lagak nak update socmed ! Kecewa lite lite.

Anyway Tunamaya, Japamala & Bagus Retreat memang memberi kemewahan dan keselesaan bagi yang ingin berkunjung ke Tioman. Bagi aku Japamala much better dari the rest. As usual lah resort resort macam ni ada hidden cost dari harga bilik. Boat Transfer lah, breakfast lah... dah la sekali makan RM 50 ++ per pax. Baik aku bawak beras sekampit !

OK. Aku complaining.

Tapi memang betul betul boleh datang sini kalau nak bersantaian tanpa gangguan.

Boleh gak ajet ajet romantikus... !



Kan ku cerita pada semua
Kisah cinta antara kau dan aku
Agar semua tahu
Dan tak akan dekati dirimu

Andainya mampu kan ku ukir
Namamu dan namaku di bulan
Agar satu dunia
Melihat restui cinta kita

Aku selalu tersenyum
Bayangkan kita hidup berdua
Berjalan berpegangan tangan
Takkan kau lepaskan

Tiba waktunya nanti
Kan ku cerita pada dunia
Yang telah kau pun jadi milikki
Buat selamanya

Ku pernah rasa
Kau kan pergi
Tinggalkan diriku sendiri
Kan ku seru dunia
Berdoa kau kembali pada diriku

Aku selalu tersenyum
Bayangkan kita hidup berdua
Berjalan berpegangan tangan
Takkan kau lepaskan

Tiba waktunya nanti
Kan ku cerita pada dunia
Yang telah kau pun jadi milikki
Buat selamanya

Kisah cinta kau dan aku
Kekal selamanya

Aku selalu tersenyum
Bayangkan kita hidup berdua
Berjalan berpegangan tangan
Takkan kau lepaskan

Tiba waktunya nanti
Kan ku cerita pada dunia
Yang telah kau pun jadi milikki
Buat selamanya












Cukup masa, pulang semula ke kota.

Hadapi hiruk pikuk dan realiti kehidupan sambil menghirup udara yang tercemar di kota metropolitan.

* sigh

2 comments :

  1. Replies
    1. aku pegang camera tapi dia suruh OR aku yang ambikkan gambar dia... jahanam

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...