Saturday, January 17, 2015

Senja @ Krabi

Sawadeekap..

Layan senja sepetang di Krabi kappppp...




















Sunset di Krabi ni aku ambik dari 3 port berbeza.

Ao Nang. Tongsai Bay dan West Railay Beach.

Tapi masa kat Railay paling dramatik. West Railay sememangnya the best spot to watch sunset di Krabi !

Duduk lepak melayan lara di hati dan minum banana shake. Sambil sambil tu layan tengok orang kiri kanan......



Hanya sampai di sini sahaja
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti di sini

Biar ku pujuk ati ini
Merawat rinduku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru

Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah
Tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.. percayalah

Mungkin sudah suratan kita
Terpisah sebegini saja
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia..

15 comments :

  1. cantikkkkkkkkkkk. subhanallah. abg meng pon pandai ambl gmbr

    ReplyDelete
  2. SubhanAllah... Haaza Min Fadhlil Rabbi...

    ReplyDelete
  3. perghhhhhh...... cantiknya sunset

    ReplyDelete
  4. Seronok tengok gambar gambar yg cantik ...

    Terima kasih kerana sudi berkongsi ...


    (Macam dah tak sabar nak gi Thailand nih !!!!)

    ReplyDelete
  5. Nice pic. Bapa lama kat krabi? Any others story about krabi?

    ReplyDelete
  6. Aku rindu telendddd. Erm belom ade daya nk nek katebang. Gile pengecutkan? Laki aku dh berbunyik, sarah dh beso.. Dh bole rsenye tgk tix flight. Aik. Mcm best. Tapi tapi tapi. Aku tkot la meng. Bopoloh den kt atas nuh. Ye ajal dan maut dmne2. Tp adeh. Kacut parut!

    Hatten 203, majestic mlk 312. Ke melaka kite? Yoq OR!

    ReplyDelete
  7. Ajlaa : momen yang tepat.. cahaya yang cukup.. tu yang gambar boleh jadi lawa

    kita kita ni tukang petik jer...


    Firdaus : alhamdulillah.. di beri peluang tengok sunset lawa2...


    Anil : cun... rezeki kan?

    ReplyDelete
  8. Ghaz : terima kasih Ghaz.

    nanti pegi jgn lupa kongsi gambar sotong2 kering terdampar di tepian pantai.

    hahahaha..

    hari tu sebab layan sotong kering banyak sgt tu yang jatuh moto tu..


    Amir : tu la. memula ingat dah tak de.. tetiba mcm drama lak.. tetiba muncul dan memanchoooor...


    ReplyDelete
  9. Ab : satu malam je..


    Beb : btol beb. aku pun hari tu naik kapalterbang macam macam doa aku baca.

    terantuk sikit je kapal terbang tu dah berderau darah, fikir bukan2.. tapi kan.. no pain no gain. kalau x naik kapal terbang mana nak sampai kan.

    doa yang baik2 je la...

    majestic 312? mur mur tu.. bila tu?

    ReplyDelete
  10. Krabi!!!! cintaku tertinggal di sana until now crita Krabi belum up lagi huhu

    ReplyDelete
  11. JM : haaa bila nak up.

    jom kita lawan sapa up dulu trip krabi neh. hahahahaha

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...