Tuesday, January 27, 2015

Jom Santai : 01 - Green Green Green

Green Green Green.

Saksikan keindahan dan kehijauan panorama padang golf.

Boleh ke padang golf jadi tempat santaian? Pernah cuba?





















Okey. Jangan speku. Aku tak gi main golf. Tak pandai dan tak nak start. 

GOLF. Golongan Orang Lemah Fikiran?

Ops. Simpan golf set masing masing.. jangan jahanamkannya dengan membelasah aku. Aku dah sememangnya orang yang lemah. Lemah iman ! Cuma masih berharap 2015 Iman lebih kukuh dan tak mudah rapuh.

Nanti sambung pasal santai di tepi padang golf nih.



Disini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi
Aku tanpamu
Masih tanpamu

Bila esok hari datang lagi
Ku coba untuk hadapi semua ini
Meski tanpamu, Oo~ meski tanpamu

Bila aku dapat bintang yang berpijar
Mentari yang tenang bersamaku disini
Ku dapat tertawa menangis merenung
di tempat ini aku bertahan

Suara dengarkanlah aku
Apa kabarnya pujaan hatiku
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

Suara dengarkanlah aku
Apakah aku slalu dihatinya
Aku disini menunggunya
masih berharap di dalam hatinya

Kalau aku masih tetap disini
Ku lewati semua yang terjadi
Aku menunggumu, oo~ aku menunggu

bersambung.....

8 comments :

  1. uish.. saujana mata memandang... celik mata tengok hijau je... ^_^

    ReplyDelete
  2. G.O.L.F
    Golong Orang Lemah Fikiran
    - alahaiiii.. biso tu bang

    ReplyDelete
  3. Ini Amverton Golf Resort..tempat aku bertendang..

    ReplyDelete
  4. hijau padang golf sehijau blog abam meng

    ReplyDelete
  5. Rajin nyer Meng usha sana usha sini ...

    (Terus teringat HARVARD GOLF CLUB waktu zaman duduk SP/Gurun buat Project PFK dulu)

    ReplyDelete
  6. Anil : celik mata pastu pejam balik...

    hiks sambung tido..



    Sham : penebas tegar mesti marah tu. hahaha...


    Saiful : bertendang dan menebas.

    rajin ko bergotong royong ya

    ReplyDelete
  7. MKL : hijau tu menenangkan..


    JM : peminat tegar kalerr hiijau nih...

    heheheh


    Ghaz : dah abis tempat nak pegi.. pakaty cari la mana mana yang x ramai org..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...