Friday, January 30, 2015

Jom Santai : 04 - Gelisah Menanti Senja

Sunset At Amverton.

2 hari aku cuba. Mentari malu malu untuk memunculkan diri.

Bila sunset berselindung di sebalik mega mega yang gelap suasana jadi scary teramat.

Layan je la apa yang ada...

Enjoice dan selamat hari Jumaat !

Senja over lake

Padang golf di kala senja

Ada la kuning kuning first day

Menarik jugak

Tapi tak bertahan lama

Cubaan di hari ke dua

Pun sama. Malap semacam jeer

Di tambah dengan hari nak hujan

Awan gelap datang

Hujan datang 

Gelap gulita

Hujan jugak lepas tu mencurah curah

Aku tak sempat nak ambik gambar sunrise sebab kena jalan jauh. Malas nak bangun awal...

Ini gambar senja pada lukisan....

Senak jugak kalau gi bercuti cuaca tak bagus. Buat hati semakin gelisah... tak tau nak berbuat apa.



Ada yang berubah padamu
Dingin sikapmu kepadaku
Sungguh aku tak bisa mengerti
Apa yang sedang terjadi

Hingga kini kau tetap saja
Tak mengatakan sebenarnya
Aku tak tahu kesalahan apa
Yang membuatmu benci

Gelisah aku di sini
Memikirkan dirimu menjauhiku
Ku tak tahu mengapa kau berubah
Kepada diriku

Ku mohon jangan lakukan
Ku tak sanggup bila kau jauh dariku
Maafkanlah bila aku bersalah
Maafkan diriku

Gelisah aku di sini
Memikirkan dirimu menjauhiku
Ku tak tahu mengapa kau berubah
Kepada diriku

Ku mohon jangan lakukan
Ku tak sanggup bila kau jauh dariku
Maafkanlah bila aku bersalah
Maafkan diriku

TAMAT

7 comments :

  1. senja nan malu-malu nak kuar.. ^_^

    ReplyDelete
  2. JJ : tersadung kaki ke???


    Anil : tu lah.... sedih aku menunggu

    ReplyDelete
  3. JM : x menonggeng mana la.. cuma tarik selimut dan sambung tidur

    ReplyDelete
  4. Meng pengejar sunset rupanya .... kat sini, kalau balik dari Banff nak ke Calgary, pasti ramai yang berhenti kat tepi highway sana nak ambik sunset celah gunung ....

    Kita nak berhenti gak, tapi OR dan bebudak bising , macma macam alasan dia orang, bahaya ler , lapar ler, nak ke toilet ler ....

    ReplyDelete
  5. Ghaz : ya.. memang saya suka..

    Saya sangat suka dari Banff ke Whistler...

    suka jugak mall bnesar di edmonton tu.. lenguh kaki berjalan dlm tu.

    hahaha kalau minat kena halang tu kena pandai pandai curik curik la... mcm tak biasa,.. kan?

    hahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...