Wednesday, September 12, 2012

Koleksi Hard Rock Cafe Pattaya

Busy....

Jadi korang layan tengok gambar saja. Hard Rock Cafe Pattaya.

RockShop dia ada 2. 1 di bahagian dalam untuk hotel guest dan 1 untuk public di bahagian luar tepi jalan besar kat belah pantai tu.

Aku pegi dua dua, so mari ikut aku menjelajah ke kawasan ini.

Ayuh !


Sign

The Mezz - tempat hang out

Merchandise shop yang kat luar kecik sikit

Cafe

Merchandise shop luar

Ada general store

Hard Rock cafe at night

Merchandise shop untuk guest

Besar sikit dan banyak pilihan

T shirt

Short glass - THB550/RM55 each. Banyak la AJ kau punya RM24.

Stack baju bajan

Key chain key chain-yan

Hard Rock Cafe Pattaya. Baju ni je dah RM100 lebih. 


Hard Rock Cafe at Hard Rock Hotel Pattaya

8 comments :

  1. haha..meng gua rs hrc pattaya ni mmg mahal la..kt osaka shot glass tu dpt 600 yen sajork..tak ke rm24 tuh? huhu

    *kenapa kau tak belikan aku satu gegelas tu supermenggg...huhu

    ReplyDelete
  2. mahal la.. di bangkok pun harga dia RM50

    ReplyDelete
  3. bukan ke ko kat sydney ke? entry ko ni dah takde ummphhh dah! tak kelakar pung!!!

    ReplyDelete
  4. aku pegi sydney 3 hari je ler. dah balik dah pung....

    motip kau ingat aku badut nak buat kelakar hari hari..

    ada hari aku malas dan busy dgn banyak benda.

    dan kau kena terima hakikat, kau tak leh makan GCB hari hari.. ada hari kau kena settle down dgn laut sardin..

    jadi.. redha.

    ReplyDelete
  5. Abg meng,
    I is kumpol glas pendek tu hihi cute kan gelas tu padahal bkn guna pun. Hehehe. Tp masa beli org kdai hrc tu bilang its not good to drink alone. Begitu. I dont drink okehhh.

    ReplyDelete
  6. Hehehe danny uols meroyan ke abg meng da tak buat krlaka ekkekekee. Eeee peliks lak pgl danny okeh. Kbye john

    ReplyDelete
  7. benci bengkok..benci ns grg pattaya!

    *matile tetibe khenn..hi fidajacob weols adalah serupa..wink

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...