Tuesday, June 7, 2011

Jeruk Lipas

Ada cerita kelakar pasal member aku si IG.

Tadi aku kat opis dan dia ada. Hari tu dia ikut wife dia pegi outstation, dia belikan aku jeruk. Masa nak balik tu, dia ajak aku turun pegi kat kereta dia.

"Cepat beb. Jeruk lu dalam kereta gua"
"Ya lah"

Aku pun ikut dia turun.

Sampai kat kereta dia, dia masuk pastu dia nak ambik plastik kat tengah dalam kereta dia yang dia isi jeruk.

Tiba tiba..

"Beb. Banyak nya Beb"

Dia tak ambik lagi plastik tu. Aku nampak plastik tu kat seat kereta dia.

"Laaa dah lu beli banyak banyak buat apa? Beli cukup cukup dah lah"
"Beb.. banyak beb !"

Dan dan je dia angkat plastik tu dia campak ke luar kereta.

Aku kaget.

"Lu pehal?"

Dia gelak gelak. Pecah pecah perut gelak. Aku pegi tengok jeruk yang terbarai tu. Rupa rupanya ada anak anak lipas banyak masuk dalam plastik tu. Lipas tu masuk dalam plastik luar bukan plastik jeruk pun, tapi sebab dia tu kan takut lipas, dia baling jeruk tu sampai pecah berderai.

Kempunan aku jadinya !

* nanges selamatkan anak anak lipas di hempap jeruk.

Dalam kereta dia memang banyak lipas bertelur ! Keji itu orang.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...