Friday, September 6, 2019

PutaQ-PutaQ AloQ-StaQ : 01 | SZB - AOR

Cepat cepat pi kemas beg. Kita nak pi Aloq Staq ni !!!!

Ni entry entry busuk bakal menjelma selepas ni. 

Entry wangi dah keluar zaman once upon a time....... Alor Setar - Cheq Mai Oiiiii

Trip ada keje sikit di Alor Staq bulan 4 dulu dah. Lama dah. Pegi sana naik flight dari subang airport di subuh hari.

SZB ke AOR.
























Seingat aku, aku sampai Alor Setar ni first time masa rombongan sekolah. Ingat lagi tumpang tido di asrama SM Alor Janggus. 

Maaflah katil sapa aku tumpang time tu, mesti bantal dia berpeta negeri Kedah aku dah lukiskan dengan air liur basi. Biasa lah rombongan sekolah. Bajet ciput, Tumpang tidoq merata rata tempat orang.

Kali ke 2 masa gi Langkawi dengan skandal zaman Milo dan Dinosaur baru baru mula nak berkacuk.

Dua dua trip aku tak ingat kat mana part Alor Setar ni yang aku dah jejak. Kiranya memori tu macam takder.

Kali ni.............................

Aloq Staq. Cheq mai oiiii nak putaq-putaq !!!!

bersambung.....................

13 comments :

  1. tudiaqqq putaq putaq nahh. bebai la org kedah kalau baca putaq2 ni hahahahahaha
    busuk pun takpa kami baca aihhhh ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. ang jangan la merajuk.... kami budak baru blajaq......

      naik menaip pun ketaqqqqq

      Delete
    2. naik = nak............... see? ketaqqqqq

      Delete
  2. Pasti Meng dinosaur yang hensem sebab banyak ada skandal pada zaman itu kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab semua dinosaur dah pupus... tinggal yang ni je.. milo suka la nak berskandal. hahhaa

      Delete
  3. saya pun lama dah tak pi loqstaq...

    ReplyDelete
  4. lagu cek mai cek mai dh berkumandang la plop

    ReplyDelete
  5. Go Aloq Staq jangan dok buat loqlaq no

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...