Saturday, June 23, 2018

Damai TASIK CYBERJAYA

Hirup udara segar di Taman Tasik Cyberjaya....
























Jalan jalan di kawasan tasik Cyberjaya, terjumpa pokok nangka.

Tak sure sapa punya, tapi rasa di taman terbuka macam ni, aci je kot nak bawak galah dan tolong jolokkan.

Kalau ragu ragu jangan cuba cuba makan. HARAM !



Selalu salah salah salah aku
Memilih cinta aku gugup
Mati rasa aku

Dan benar benar benar kali ini
Memilih kamu
Mencintai aku
Rahsiakan cinta ini
Biar tersimpan hingga sampai
Akhir nanti

Oh...
Biar rasa ini
Tersimpan hanya untuk aku
Kamu saja tahu

Oh...
Biar rasa ini
Hanya sekadar engkau tahu
Aku ada bila perlu

Kita saja tahu

Ternyata benar-benar kali ini
Memilih kamu
Mencintai aku
Rahsiakan cinta ini
Biar tersimpan hingga sampai
Akhir nanti *

Kan ku harapkan hati
Selain diri ini
Huuu...haa.. hooo...
Hanya tinggal berdua **

2 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...