Saturday, July 11, 2020

HORNBILL Restaurant & Cafe, Kuala Lumpur

Sesi bertemu sua sambil bermeetingan.


Lokasinya di tengah tengah ibu kota.

Hornbill Restaurant & Cafe. Terletak dekat Taman Burung Kuala Lumpur.




Rasanya pernah datang sini satu ketika dulu. Tapi lama dah.




Lepak lepak. Duduk duduk. Bincang bincang. Sambil berkudapan.






Usha usha burung tapi macam tak berapa kelihatan.

Usha menu je lah dulu tengok apa yang boleh di makan.





Sebab tak de lah lapar sangat, jadi kudap kudapan ringan jer.






Burung burung macam tak berapa meriah berkeliaran.







Ada lah nampak sekor dua tapi macam menyombong semacam.

Baik usha persekitaran...





Yang bukan burung je lah sibuk muncul sana sini. Jadi tetamu yang tak di undang.






Boleh lah jadi port lepak lepak santai santai sambil mencari ketenangan dan bersatu dengan alam.

HORNBILL Restaurant & Cafe 
KL Bird Park, 
920, Jalan Cenderawasih, 
Perdana Botanical Gardens, 
50480 Kuala Lumpur.

4 comments :

  1. Mcm menarik...leh laa diterjah nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan lupa pakai baju mascot burung pipit supaya burung2 lain excited menggoda

      Delete
  2. Kan. macam menarik. dah lama x gi zoo, taman burung serta taman bunga. ahaks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah cepat cepat pegi melawat !

      taman tema pun dah di buka skrg...

      dengan pertanyaan "seluar renang lama muat lagi ke?"

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...