Saturday, January 5, 2013

Sudahi Perih Ini

Tajuk tak leh blah !

Terima lah gambar capapan sekitar Kuala Lumpur di ambik pada 31 Disember, hari terakhir di tahun 2012.

Saja buat kenangan.

Semoga kedatangan 2013 ini memberi sinar kebahagiaan buat kita semua dan menamatkan semua sedih perih yang terpaksa dilalui sebelum ini, sekiranya ada. Kalau tak de, jalani la hidup seperti biasa. Banyakkan rasa bersyukur atas apa yang di perolehi dan redha andai sebaliknya.

Dalam hidup ini, setiap orang ada bahagiannya masing masing. Yang cantik tak semestinya elok. Yang jelek belum tentu isi nya buruk.

Enjoy your weekend !
















Apa yang harus
Ku lakukan lagi bila kau tak setia
Karena aku hanya seorang manusia
Yang tak kau anggap

Aku tlah coba untuk memahamimu
Tapi kau tak peduli

Cukup sudah
Kau sakiti aku lagi
Serpihan perih ini
Akan ku bawa mati

Aku mencoba
Memberikan segala yang telah aku punya
Namun semuanya hanya sia-sia
Percuma

Sampai kapan
Bisa membuatmu mengerti
Membuat aku bermakna
Dihatimu dimatamu sayang

4 comments :

  1. abg meng...

    betul ayat abg meng tu...hrp semua perit jerih dpt ditinggalkan..kt sentiasa rasa tak ckp dgn apa yg kt ada...sepatutnya kt kene bersyukur..peringatan utk me myself too..kdg2 rase tamak sgt..klu boleh nak semua...

    ReplyDelete
  2. tapi....

    orang tamak selalu dapat banyak.

    ReplyDelete
  3. gigih ko ronda kl panas2 buta yek meng...kagum aku

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...