Wednesday, January 2, 2013

Karangan Cuti Sekolah

Pada hari cuti Christmas tempoh hari bersempena dengan cuti sekolah juga, saya telah pergi bercuti ke Pulau Pangkor bersama OR saya dan Hero saya.

Percutian yang diharapkan meriah dan hebat telah bertukar menjadi pilu dan sendu.

Saya telah dilanda demam tahap kepialu time pegi Pangkor itu.

Jadi percutian adalah sangat tidak memberangsangkan. Terjelepuk hina sepanjang masa. Saya dok tidur je dalam bilik hotel sebab belasah makan ubat.

Anyway, hasil capapan pun tak berapa memberangsangkan. Tak de mood dan daya nak ambik gambar. 

Layan je la highlight. Biarkan gambar berkata kata.

Sekian karangan musim cuti sekolah saya.

p/s Boleh dapat A tak cikgu?

Mesti ramai yang google nak tiru karangan cuti sekolah ni. Isk. Isk. Isk.



















Takkan pernah aku menyerah
Walau harus terpisah ruang
Hanya bisa bermimpi terlukis dalam khayal
Betapa ku junjung setia

Biar waktu terus berlalu
Hati takkan pernah berhenti
Menyanyikan lagumu membaca puisimu
Selamanya aku rindu

Biar hujan yang turun membasahi jiwa ini
Ku tetap setia menanti dirimu

Kerna cinta ku mampu mematahkan sepi
Ku sanggup menunggu dirimu walau seumur hidup
Kerna cinta ruang tak menjadi misteri
Hanya ku melihat dirimu datang memeluk daku

Huu...

Woo..

Memeluk daku

7 comments :

  1. boleh dapat A-+ kooo...bagus karangan kamu...keep it up..!!

    ReplyDelete
  2. untung la tak hujan di waktu2 begini...mushkil, tak ramai org kah di waktu cuti sekolah?

    ReplyDelete
  3. kamu, kamu dan haa kamuu..

    Jumpa saya di bilik guru kiri sekarang!

    * slamat tahn baru 2013 meng..looking forward to ur trans-siberia melodrama series! ;)

    ReplyDelete
  4. ramai. tapi org ramai keluar time aku tido... hahaha

    thanks AJ... moga tercapai hasrat aku. amin

    ReplyDelete
  5. weh ko duk kat resort mana nih? cam lawa je tempat nih..aku plan nk pegi gak bln 2/3 thn ni..cer bgtau sket

    ReplyDelete
  6. pangkor island beach resort dekat teluk belanga.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...