Tuesday, September 29, 2020

ParaThai @ CITTA MALL

Lama tak makan makan di luar. Hari ni kita pekena masakan Thai !

Sawadeekapppp......

Lokasinya terletak di Citta Mall.

Selalu nampak poster dia tapi tak pernah cuba lagi. Kali ni cuba lah !

'Experience the intensity of the spices and the fragrance of fresh herbs laced and lavished in each dish at ParaThai. Led by Chef Bunmee Chanthima and his expert team of Thai nationals, the culinary team stays true to the culinary culture and ancient flavours, offering guests an elaborate menu where they will be spoilt with choices. 

Expect to savour a list of dishes prepared using ancient recipes with a focus on flavours and freshness.'

Menyediakan masakan authentic Thai, penyambut tetamu pun siap pakai baju ala ala gadis Siam.

Kami datang time lunch time jadi orang agak ramai. Kena tunggu turn untuk dapat meja.

Dapat seats. 

Usha dulu dalam restonya.

Usha menu nak makan apa.

Sebab aku yang kena order since yang dia orang pegi cari barang so malas pening kepala aku order set menu yang ada.

Aku lapar ! Ingat aku ada masa untuk sakit kepala?

Dah menuggu makanan tiba.

Surprisingly, cepat juga servisnya.

Gebu gebas telur dia !

Tak lupa minuman juga.

Overall makanan dia sedap juga. Tomyam dia bagi aku pun not bad. Rasa lah authentic Thai tu.

Alhamdulillah kenyang.

Yang penting anak anak aku pun suka. 

Para THAI @ Citta Mall
Lot G-18 & G, 19, Jalan PJU 1a/48, 
Ara Damansara, 
47301 Petaling Jaya, 
Selangor
03-7621 9788

Tak rugi lah mencuba !

1 comment :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...