Wednesday, August 26, 2020

Jejak Kyushu DAY 05 - 01 Sayonara FUKUOKA

Entry penutup untuk Jejak Pulau Kyushu.

Hari ke 5 aku bangkit subuh subuh hari. Pagi nanti flight akan bawa pulang aku semula ke tanahair.


Subuh subuh hari jugak aku keluar dari penginapan, untuk check out dan terus ke airport.

Mamat receptionist tu tengah membuta lagi.

Menapak ke station subway Gion menuju ke Hakata Station dan terus ambik shuttle ke domestik terminal.








Airport Fukuoka takde lah besar mana jadi urusan nak check in verify document tak de lah ambik masa.

Mood nak balik pun cukup mengundang. Tak sabar dah rasanya. Rasa nak cepat sampai Malaysia.




Boarding time.

Flight agak kosong especially dekat quiet zone. So aku layan perasaan je lah tanpa gangguan.







Lama pulak pilot tunggu queue nak take off.

Sebaik je take off aku sambung tido. 


Sayonara Fukuoka. 

Ada kenangan yang tertinggal. Ada memori yang akan aku bawa pulang dan kenang sepanjang trip kali ni.




Sempat isi perut dan sambung layan perasaan sebelum tersedar flight dah berada di ruang udara tanahair.

Ready nak mendarat.







Parallel landing. Aku di KLIA2. Flight Qatar di KLIA.

Dan finally.... touched down.




"Hello orang kampung. Ada yang merindui diri ku ini?"

Haram tak der.




Eh ada lah yang merindui.

OR aku dah siap siap menanti ! Cayang dia. Muah Muah Muah.

*  cemolot tepi trolley

"Nah, abang bawak balik kimono. Jangan lupa pakai pegi kedai runcit nanti tau !"

Sekian, TAMAT sudaaa...

4 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...