Saturday, December 17, 2011

Bruno Mars

Aku tak sure dah cerita belum pasal ni kat korang. Hari tu aku ada meeting dengan IG. Orang yang kita nak meeting ni nama dia Bruno.

So on the way tu kami dok la gelak gelak dalam kereta.

"Beb. Ntah hapa hapa nama orang ni Bruno. Sejak ada Bruno Mars tu, ada je la yang nak claim nama Bruno"
"Tu lah. Lu rasa Melayu ke apa?"
"Ntah. Tak borak dengan dia lagi. Cuma email je lah"

So kami pun pegi la tempat di tuju nak meeting ni. Sampai sampai lepas parking tu dan kami terus ke opis dia. 

Then ada orang menyambut kami.

"Ooooo sapa doh ke.. Pandai demo cari tepak............."

Aku dengan IG saling berpandangan.

Kecek klater ruponya mung Bruno....................

Cakap Kelantan pekat okeh. Masa meeting IG dok pandang aku, aku dok pandang dia sambil tahan nak gelak. Encik Bruno ni bersungguh bercakap tapi bunyi kelantan ler.

Abis meeting harus la kami gelak sampai keluar suara badak !

Bruno laaaaaaaaaa...............

Dah. Layan saki baki gegambar di Koh Lipe lagi.

* mati la entry tak siap siap.















6 comments :

  1. hampa...kuciwa raga...menunggu cite antu tak kunjung tibe... T_T

    ReplyDelete
  2. guano nih cik du, dok kuar lg citer gitu.....

    haa tu la....dont jaj a book buy its cover...namo ore putih tapi kecek budu...guano laaaaa


    hahahhahaha


    hi jg

    ReplyDelete
  3. sabariah pun buleh bersabar.. ini kan pulak kan sabarudin..

    kau pun kena sabar juga jiejah.

    ReplyDelete
  4. lawa2 gambar superman ambik.. suka baca entry percutian superman.. mcm novel..hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...