Saturday, August 3, 2019

Senja @ EQUESTRIAN PARK Putrajaya

Berada di Taman Equestrian Putrajaya yang terletak di Presint 5.

Macam pernah tau kewujudan tempat ni tapi tak pernah sampai. Tetiba ada orang ajak meeting di sini, so atas sebab tu lah aku berjaya jejakkan kaki.




Nak main kuda tak reti. Kang jatuh patah tulang pulak. Jadi tengok kawasan je lah.






Kat tempat ni ada satu cafe tempat lepak santai. Memang tak ramai orang. Apsal ntah orang ajak aku meeting kat tempat sunyi cam ni. Nasib tak de bau taik kuda.

Tapi a nice place to chill and lepak lepak juga.




Macam aku cakap, orang tak ramai. Menu macam limited. Ada certain benda je yang ada boleh di order.

Minum minum ajer ler.....

Meeting sampai dekat nak maghrib. Ada surau kat tempat ni jugak kemudahan kalau nak solat.

On the way keluar tu time sunset tengah menjadi. Jadi layan lah sunset over kawasan ni. Actually banyak di kawasan empangan sebab view sunset kat situ memang menawan. Tapi aku pun malas nak turun. Snappy dari dalam kereta jer.

Layan...














Takde orang. Senja senja begini tak ingin aku sendiri.



Aku masih seperti yang dulu
Menunggumu sampai akhir hidupku
Kesetiaanku tak luntur hatipun rela berkorban
Demi keutuhan kau dan aku

Biarkanlah aku memiliki
Semua cinta yang ada dihatimu
Apapun kan kuberikan cinta dan kerinduan
Untukmu dambaan hatiku

Malam ini tak ingin aku sendiri
Ku cari damai bersama bayanganmu
Hangat pelukan yang masih ku rasa
Kau kasih kau sayang

Aku masih seperti yang dulu
Menunggumu sampai akhir hidupku
Kesetiaanku tak luntur hatipun rela berkorban
Demi keutuhan kau dan aku

Malam ini tak ingin aku sendiri
Ku cari damai bersama bayanganmu

2 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...