Sunday, October 6, 2013

Avillion Village & SPA, Port Dickson

Some of the pictures taken randomly at Avillion Port Dickson.

A beach resort that fuses traditional architecture with contemporary luxuries. A beautiful place to spend with your love ones...

Layan gambar sekitar resort dan SPA nya.
















Bilik best, katil dan tilam best. View resort pun agak lawa dan menarik. Siap ada mini zoo ( burung merak dengan rabbit je pun )

Paling best swimming pool 24 jam. 

Cuma parking leceh sikit. Makanan pun biasa biasa jer.



Rasa curiga alasan pertama
Hingga hatimu terluka
Tanpa kau ada buktinya
Harus apa? Bagaimana?
Biar kita saling percaya
Ku ini milikmu
Ku ini untuk kamu
Ini kata yang slalu
Kau dengar dari ku

Semua berlalu dalam benak ku
Jangan kau biarkan ragu
Rasuki jiwamu
Harus apa? Bagaimana?
Biar kita saling percaya

Ku ini milikmu
Ku ini untuk kamu
Ini kata yang slalu
Kau dengar dari ku
Bila kau mengerti aku
Bila pun kau tahu aku
Ku rasa kau butuh aku
‘Tuk tetap denganmu
Kau kan tahu diriku
Takkan mungkin ku mampu
Bila tanpa dirimu
Cukup jangan kau tanya
Ingat saja waktu berdua

Ku ini milikmu
Ku ini untuk kamu
Ini kata yang slalu
Kau dengar dari ku
Bila kau mengerti aku
Bila pun kau tahu aku
Ku rasa kau butuh aku
Aku tetap denganmu
Cukup jangan kau tanya
Ingat saja waktu berdua

Dan ini AviSPA.....














SPA agak menarik. Ambiance SPA yang cukup best. Cuma selalu penuh. Kena booking awal awal.

Overall, tempat yang menarik untuk memanjakan diri dan berehat rehatan dengan insan insan teristimewa..... 


Rasa curiga alasan pertama
Hingga hatimu terluka
Tanpa kau ada buktinya
Harus apa? Bagaimana?
Biar kita saling percaya
Ku ini milikmu
Ku ini untuk kamu
Ini kata yang slalu
Kau dengar dari ku

Semua berlalu dalam benak ku
Jangan kau biarkan ragu
Rasuki jiwamu
Harus apa? Bagaimana?
Biar kita saling percaya

Ku ini milikmu
Ku ini untuk kamu
Ini kata yang slalu
Kau dengar dari ku
Bila kau mengerti aku
Bila pun kau tahu aku
Ku rasa kau butuh aku
‘Tuk tetap denganmu

Kau kan tahu diriku
Takkan mungkin ku mampu
Bila tanpa dirimu
Cukup jangan kau tanya
Ingat saja waktu berdua

Ku ini milikmu
Ku ini untuk kamu
Ini kata yang slalu
Kau dengar dari ku

Bila kau mengerti aku
Bila pun kau tahu aku
Ku rasa kau butuh aku
Aku tetap denganmu
Cukup jangan kau tanya
Ingat saja waktu berdua

7 comments :

  1. Cantik resort ni.. berapa harga semalam dia meng?

    ReplyDelete
  2. lawa spa dia tuh aku suka tang kerusi atas air tu je. kalo lepak2 malam2 borak best woooo. hahahah

    ReplyDelete
  3. LZ : harga tak tetap.. book awal boleh dpt murah. dan mcm biasa lah aku hanya mampu dpt bilik yang paling murah...

    Hiks.

    RM300 plus per night with 2 breakfast.

    HF : malam tak sure buka ke tak tempat tu sebab dia mcm terkeluar ke belah laut dan kena masuk SPA tu belah atas baru boleh sampai kat kerusi ni.

    tapi petang agak panas. nak melepak pun tak memberahikan... tapi kalau tgk sunset menarik jugak kot..

    ReplyDelete
  4. haha..water chalet dia neh best2. katil n bantal dia uuu... open shower kan neh? haha..time2 ujan ribut agak haru la nk pegi jamban neh

    ReplyDelete
  5. aku dah lama aim kusi biru tu...terpaksa la ajak geng lepak2 malam bak kata henry! hahaha!

    ReplyDelete
  6. wah cantik nih esp spa tu mengujakan!saya pergi this week!hehehe

    ReplyDelete
  7. AR : bantal dia memang syiok.. tang berak tu.. pakai la pampersss.

    mamipoko?

    Biq : sila lah sila... jangan lupa bawak air sendiri....

    DJ : have fun. kalau nak SPA.. better book awal awal.. kang full house manjang.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...