Friday, December 20, 2019

TIOMAN 2019 : 10 - Kepulangan ke KOTA

Masa untuk pulang ke sarang !


Dan pelayaranku bermula lagi......




Ferry berlayar menuju ke jetty Mersing. Rasa lama gila nak sampai. Kebosanan dalam ferry yang panas meruap. Nak tidur pun tak lena. 

Ferry pun penuh. Macam macam kerenah dan gelagat manusia.




Akhirnya selamat berlabuh di jetty penumpang di kuala Sungai Mersing.






Singgah di kawasan jetty dan makan tengahari dulu sebelum ambik kereta dan kami bersedia untuk bergerak pulang ke bandaraya.






Hello Kluang !

Kenapa zaman aku sekolah ni macam tak wujud? Oh. Edisi SBP terbaru...




Kali ni dah tak menyinggah.

Masa sangat mencemburui kita.




Singgah dulu di hentian lebuhraya. Usha apa yang ada..................







Buah buahan dan kudap kudapan peneman perjalanan berikutnya.

Bersama kereta kuning.






Lama tapi masih tetap berharga.

Dengan renyai hujan sepanjang lebuhraya.

KKKL bus VS KKKL lori. Satu kebetulan yang di sengajakan?  

Meredah laluan.....








Macet !

Terpaksa detour....












Akhirnya menuju ruang realiti....







Selamat senja. Selamat jua tiba. 

Selamat semuanya....................



Berulang suara hati
Berbicara tentang dia
Senyuman pun canda bahagia
Kini sepi dalam memori semalam

Hanya aku yang tahu
Hanya aku yang menanggung
Segala erti pengorbanan
Ku tempuhi dalam kedukaan

Biarlah aku sendirian tanpa cinta
Dari menyaksikan sebuah kepuraan
Tibalah waktunya aku harus tinggalkan dia
Hamparan hati yang dulu pernah ku berikan

Kini menjadi kehilangan melukakan
Apakah silapku
Ooooo
Terlalu memuja
Disini berakhir segala
Episod bersamanya

Hanya aku yang tahu
Hanya aku yang menanggung
Segala erti pengorbanan
Ku tempuhi dalam kedukaan

Biarlah aku sendirian tanpa cinta
Dari menyaksikan sebuah kepuraan
Oooo
Aku harus tinggalkan dia
Hampara hati pernah ku berikan
Oooo
Apakah silapku
Oooo
Terlalu memuja
Aku dipersia
Tibalah waktunya
Oooo
Rintihan berlalu

TAMAT.......

2 comments :

  1. volkswagen kuning... brp kali potong? heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak potong... kasi can dia di depan. nasib bukan kat karak... hiks...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...