Saturday, January 12, 2019

KL | Jalan Alor

Jalan Alor adalah satu laluan kawasan yang menjadi syurga pedagang makanan yang menawarkan street food serta pusat hiburan terutamanya untuk golongan pelancong yang bertandang ke KL.

Sebab aku tak mencari hiburan dan tak juga mencari makanan, aku just usha usha kawasan..............












































Menarik. Tapi bukan kawasan permainan untuk orang orang seperti aku...............



Ku yang tak pernah bisa lupakan dirinya
Yang kini hadir di antara kita
Namun ku juga takkan bisa menepis bayangmu
Yang slama ini temani hidupku

Maafkan aku  menduakan cintamu
Berat rasa hatiku tinggalkan dirinya
Dan demi waktu yang bergulir di sampingmu
Maafkanlah diriku sepenuh hatimu
Seandainya bila ku bisa memilih

Kalau saja waktu itu Ku tak jumpa dirinya
Mungkin semua takkan seperti ini
Dirimu dan dirinya kini ada di hatiku
Membawa aku dalam kehancuran

4 comments :

  1. Replies
    1. ayam serama ke ayam katik?
      hahaha

      ayam mongolia banyak sini ( org cakap )

      Delete
  2. Replies
    1. tu lah. selama ni dok imagine gak. ingat mcm petaling street.. rupanya upscale skit

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...