Saturday, November 5, 2011

Obsessi Pada Bau

Oh ya. Aku nak story pasal obsess pada bau.

Korang ada?

IG suka bau cat. Kalau ada bau cat dia macam tikus. Terhidu hidu pastu stim. Gila itu orang.

Ada customer aku tu pulak suka pada bau kulit. Dia baru beli wallet kulit kot. Tadik dok meeting tak abis abis dia buat keluar wallet baru dia dan cium.

Ada staff opis aku dia obsess dengan bau duit baru. Memang dia akan cium sungguh sungguh kalau ada duit baru.

Ada yang suka bau rumput dan hujan. Ada juga yang rumput lepas di mesin.

Belum lagi yang suka bau gam. Ada?

Aku?

Sah sah la aku suka bau bauan yang wangi.

Aku terbeli perfume ni. Hiks. Terbeli lah.


Dior Homme Sport. Best bau dia. Sama best dengan Fahrenheit by Dior tu jugak tapi yang tu lagi keras. So far aku menyukainya.

Dan aku juga sengaja membeli perfume Sunflower by Elizabeth Arden ni untuk kakak aku.


Ni perfume favourite Makcik Mona. Aku pernah belikan untuk dia dan dia sangat suka. Dia kata perfume bunga matahari. 

Kakak aku pun suka dan dulu dia selalu curik curik pakai. Pastu dia beli sendiri agaknya harga murah dan tertipu. So aku belikan lah untuk dia.

Dan perfume ni memang antara perfume perempuan favourite aku.

Apa bau yang kau orang suka?

Apa? Bau ketiak kepam???

* koma tepi kaki K.E.R.I. Eh kaki kau bercagu. Kau pasti bukan Mariah Carey kan?

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...