Friday, February 15, 2019

TRIBECA Hotel & Serviced Suites Bukit Bintang - 02 | View

Layan view dulu sekitar kawasan KL dari arah Tribeca Serviced Suites Bukit Bintang.


Direct view ke arah TR eXchange. View ke KLCC agak limited. 

Enjoy !




























































Indahnya skyline KL. Aku tak pernah jemu menikmati viewnya. Tapi disebalik keindahannya banyak kepura puraannya juga.

Banyak dosa berselindung di sebalik kemegahannya.



Tersingkap Segalanya
Terang Dan bersuluh
Balikkan Kepuraan
Bicara Yang palsu

Memusnahkan Perasaan ini
Terhadapmu

Ternyata Hakikatnya amat memedihkan
Terlucut Semuanya harapan untukku
Kemanakah Sumpah dan setia
Yang Pernah mengikat hatimu padaku

Kau Telah dikaburi
Dengan Sekadar budi dan janji
Yang Telah ditaburi
Hingga Aku terusir

Aku Yang berusaha
Mengharap Kau kan setia
Namun Kau berpaling
Dan Aku tersia

Kemanakah
Sumpah Dan setia

Ternyata Hakikatnya amat memedihkan
Terlucut Semuanya harapan untukku
Kemanakah Sumpah dan setia
Yang Pernah mengikat hatimu


Kau Hancurkan
Segala Janjimu

Kau Telah dikaburi
Dengan Sekedar budi dan janji
Yang Telah ditaburi
Hingga Aku terusir

Aku Yang berusaha
Mengharap Kau kan setia
Namun Kau berpaling
Dan Aku tersia

Kemanakah
Sumpah Dan setia
Yang Pernah mengikat hatimu
Padaku

Belum usha facilities di Tribeca ni lagi. Nanti sambung.

bersambung................

6 comments :

  1. Tq sir.
    Ada terselit gambar office saya (gambar ke 18).

    Dkt area Tribeca tu ada Durian BB Park yg glamer tu. Tak try? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh keje di pusat kota.. hari hari la hadap jem tu.

      tak sempat nak cium bau durian. tak jalan jalan mana je. dok bilik je

      Delete
  2. Tunggu TRX siap br puas ati kot stay sini...

    "Sesat di Kuala Lumpur, dosa pahala bercampur..."

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...