Monday, August 20, 2018

MERSING : Bila Terbitnya Siang

Bila terbit sang mentari pagi....































Koleksi sunrise sewaktu kunjungan aku ronda pulau tempoh hari. 

Mersing agak begitu dekat di hati sebab banyak kali aku berkunjung ke sini sebab banyak pulau pulau menarik di perairannya. 

Tempatnya damai dan menarik, tapi sayang tak berapa dibangunkan. Macam terbuang dalam pelukan......tapi elok jugak. Biar damai kekal di sana.

Semoga membangun dan lebih maju !



betapa benar sumpah cintaku
hanya dirimu hingga akhir hayatku
betapa kasih tidak berdusta
hanya berpaut pada kesetiaan

kala ku mengharapkan
mengharapkan belaianmu
kau menjamahi cinta ketiga
kau berpaling kasih

dalam kesedaranku
kau menodai cinta sendiri

terlalu banyak, sandiwaramu
walau nyata dizahirmu
walau nyata dimataku

aku terbuang, dalam pelukan
tanpa sedar yang aku sendiri
tidak akan mengerti

namun ku akur
cinta kan datang dan pergi
usah biarkan ia dicemari
oleh dustamu

kerana akan, ku cari sebuah
cinta suci yang teragung dari-Nya

terlalu banyak, sandiwaramu
walau nyata dizahirmu
walau nyata dimataku

aku terbuang, dalam pelukan
tanpa sedar yang aku sendiri
tidak akan mengerti

ooohhh... oohhh..
ooohohooo... hooohooo

aku terbuang...
tanpa sedar yang aku sendiri
tidak akan mengerti

5 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...