Tuesday, July 23, 2013

Masterchoi Seleburiti Ramadhan 2013 : PITBULL : Lamb Burn

Hey hey hey ! Abang Pit muncul.

Abang Pit Ketiak Masam

Saya bukan adik Rabuan Pit mahupun sedara Brad Pit, tapi hari ni saya nak memasak untuk anda semua.. 

Lamb Burn !!



Ayuh berhibur dulu dengan lagu saya sambil pegi mencari biri biri di ladang...

I KNOW U WANT ME,
U KNOW I WANT CHA
I KNOW U WANT ME,
U KNOW I WANT CHA
HAHAHA

ONE TWO THREE FOUR
UNO DOS TRES QUATRO
ALIF BA TA


Pitbull - I know you want me

BAHAN-BAHAN-NO: UNO DOS TRES..


1 sp chyenne
1 sp thyme
1sp basil
1 sp chilli powder
1/2sp blackpepper
1sp Cajun powder
1 keping bahu biri-biri
Garam secukup rasa
Gula sesedap rasa

CARA-CARA: UNOS DOS TRES..

Gaul semua dan perap 4 jam…


Bakar dengan jayanya.


Kalo tebal daging 1 inchi per side adalah 4-5 minit.guna medium heat. Then masuk oven 15 menet.200 degress celcius.

Kalo malas masuk oven guna pemanggang ajaib chap idaman suri, 1 45 hingget je puan-puan.. x payah beli yang ratus-ratus tu..jadi juge masoknye~

(tetiba pitbull jadi oghang payrock).


Unos dos tres...(makan la dengan lahap). Tadaaaaa~~~

10 comments :

  1. wahhh lamb burn!! nampak sedap dan menyelerakan walaupon ko dh balun sikit...

    sesekali terpikir nak cuba gak resepi ko ni tp 'M' aku banyak sangat..ahakss

    ReplyDelete
  2. Owh, serius, resipi kali ni sangat menggiurkan!! dah tak boleh kije ni, tengok PC nampak lamb chop, tengok keyboard nampak lamb chop, tengok handphone nampak lamb chop.. parah ni!!!

    ReplyDelete
  3. meng,

    motip? nk tunjuk pemanggang ajaib la tu..

    aku pun ade 2 resepi xsempat masuk list lg ni..

    aku dh try resepi ayam goreng hari tu..sedap weh..

    ReplyDelete
  4. aku da lama teringin nak makan chop..chop bagai ni... ok, mudah..mudah

    ReplyDelete
  5. HB : bukan aku la. Tu pitbul tu.. dia kata ada side dishes tapi dah baham dulu.. hahahah

    Ayu : Parah gak la tu

    DATT : pitbul kata pemangang ajaib tu dia beli di langkawi.. sila pegi beli di sana.

    aku x suka masak so aku tak pernah ambik tau benda2 ni

    Z : beli je kat kedai lagi mudah.. hahahaha

    ( dari aku yg pemalas )

    ReplyDelete
  6. uih aritu pi langkawi ngan budak2 travelholicawesome, sorang dari kitorang pi beli pemanggang ajaib tuuuuuuuuu hahahahaha!

    ReplyDelete
  7. alamak.. sedap oihhh... da la aku x bersahur... gegara melantak mlm td..buffet,, rugi x melantak. hahaha

    ReplyDelete
  8. biq : x berat ke nak membawa??

    Imz : sila bertahan...

    nampak tak air sirap ada ais ketul2???

    ReplyDelete
  9. naik firefly, free 20kg luggage + 7kg carry in...apalagiiiii hahaha!

    ReplyDelete
  10. ooo btol jugak tu... bijak bistari....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...