Monday, March 7, 2011

Wangi Wangi

Oh ya, kelmarin aku gi jalan jalan dan aku beli perfume lagi.

Mati la gila perfume.


Ni kira all time favourite aku. Memang kalau abis aku akan beli dan beli. Selama ni aku pakai Azzaro Legend tapi dah macam nak abis, so aku kembali kepada asal nya. Aku start pakai perfume ni masa aku belajar lagi. Memang aku suka. Bau dia lembut tapi tahan lama.

Inzal.

Satu lagi, aku beli perfume ni sebab aku nak cuba. 


Verdict dia? Aku suka perfume ni. Bau dia sedap. Ada dua edition, satu lagi sport ed. Tapi aku prefer yang orginal ni. Bau dia inzal dan menusuk kalbu.

Sebenarnya aku nak beli perfume untuk kakak aku sebab lusa birthday dia, aku tak tahu nak beli apa. Tapi aku tak jumpa perfume untuk dia sebaliknya aku belasah beli untuk diri sendiri. How??

Dah. Tak nak beli perfume setahun dah. Banyak sangat dah. Tak abis pakai. Gila la aku tamak haloba.

Insaf.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...