Friday, May 3, 2019

2019 | 10th PUTRAJAYA Hot Air Balloon

Entry dah basi.

First time rasanya aku terjebak ke sini. Ke pernah datang sebelum ni? Aku pun lupa.

Ni pun singgah pegi masa hantar Hero aku balik asrama. Sambil sambil tu usha !








































Tak tau kenapa belon belon tu tak terbang naik? Main main kat bawah je. Or mungkin aku silap timing !

Nampak macam menarik. Kena usha balik semula tahun depan..... 



Kali pertama…ku bertentang mata
Kali kedua…ku memendam rasa kepadanya
Kali ketiga…ku rindu padanya
Kali ke-empat…aku jatuh cinta

Siang dan malam ku terbayang-bayang
Hati tak tenang asyik memikirkan kau seorang
Mandi tak basah tidurku tak lena
Kerna kau saja gadis yang ku puja

Oh baby oh sayang oh kasih
Sungguh aku cinta kamu
Oh kasih oh baby oh sayang
Sungguh aku sayang kamu

Oh baby oh sayang oh kasih
Cintaku hanya untuku mu
Ku akan menjaga mu sehingga akhir hayatku
Oh kasihku

I love you…aku sayang kamu
I miss you…aku rindu kamu
I hate you…jangan benci aku
Cinta kasihmu hanya untukmu

I love you…aku sayang kamu
I miss you…aku rindu kamu
I hate you…jangan tinggal daku
Sampai mati ku setia padamu

8 comments :

  1. ramainya umat..tak pernah gi event ni..

    lagu dah ok, MV mcm apa je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah terfikir benda yg sama pasal MV tu. tetiba menari dalam bas. potong sungguh.

      putrajaya tu memang selalu ramai org.

      Delete
  2. kalau pagi-pagi pasti terbang. udara sekeliling masih sejuk
    petang-petang ada tahun yang belon tak boleh naik. sebab panas sangat
    ahad tu saya pergi petang tu puas tunggu tak naik-naik
    pagi sabtu tu elok je berterbangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo gitu.. terima kasih dr..
      tahun depan kena gi awal awal la..

      Delete
  3. terimagine belon tu terbang pastu tercucuk menara masjid tu... hahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...