Sunday, October 27, 2013

Italy : Lake Como & Lake Lugano

Ini part last trip Italy aku.

Lake Lugano dan Lake Como. 

Tasik ni terletak di utara Milan bersempadan antara Italy dengan Swiss. Memang tenang dan mengasyikkan. Lawa jugak la kalau kena cara dan timing. Tapi for sure, masuk Swiss je banyak lagi tempat yang lagi stunning daripada kawasan ni.

Moral of the story... sila pegi Swiss !

Lake Lugano




Io come un albero nudo senza te
senza foglie e radici ormai
abbandonata cos
per rinascere mi servi qui
non c' una cosa che non ricordi noi
in questa casa perduta ormai
mentre la neve va gi
quasi Natale e tu non ci sei pi

E mi manchi amore mio
tu mi manchi come quando cerco Dio
e in assenza di te
io ti vorrei per dirti che
tu mi manchi amore mio
il dolore forte come un lungo addio
e l'assenza di te
un vuoto dentro me

perch di noi
rimasta l'anima
ogni piega, ogni pagina
se chiudo gli occhi sei qui
che mi abbracci di nuovo cos
e vedo noi stretti dentro noi
alegati per non slegarsi mai
in ogni lacrima tu sarai per non dimenticarti mai

E mi manchi amore mio
cos tanto che ogni giorno muoio anchi'io
ho bisogno di te
di averti qui per dirti che

Tu mi manchi amore mio
Il dolore freddo come un lungo addio
e in assenza di te
il vuoto dentro me

Tu mi manchi amore mio
e mi manchi come quando cerco Dio
ho bisogno di te
di averti ancora qui con me
e mi manchi amore mio
cos tanto che vorrei seguirti anch'io
e in assenza di te
il vuoto dentro me

Grido il bisogno di te
perch non c' pi vita in me
Vivo in assenza in assenza di te.









Lake Como











Sekian saja entry berkaitan Italy.

Insya Allah. Panjang umur, murah rezeki, Italy ni aku nak repeat lagi.....

In Assenza Di Te.... it's not goodbye.

TAMAT

3 comments :

  1. Always wanted to go to lake como. InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. cantik laguna itu..itik pun comel dan sedap..boleh buat itik masak cili api.

    ReplyDelete
  3. TSP : Insya Allah

    MKL : selera ke itik2 mcm tu?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...