Saturday, November 10, 2012

GBS @ Delicious, Bangsar

 Destinasi lepak dan makan kami adalah di Delicious Bangsar.

Lokasi pertemuan

Dalam restoran

Tengok menu nak order apa

Ni aku order. Carbonara dengan Watermelon and laichee blast

Sebab aku tak berapa lapar so aku cakap aku share spaghetti tu dengan BW. BW OK je. Dia pun yang makan lebih banyak dari aku.

Muak muak muak. Tapi abis jugak.

Bagi aku sedap, tapi kalau makan sorang sorang memang muak.

BW pulak nak order Calamari Goreng.

Ini calamari goreng atau nama kampungnya Sotong Goreng Tepung. Agak sedap.

Tau budak budak ni order air apa??


Tengah tu air watermelon aku. Tepi belah kanan, air lime laichee si BW yang belah kiri tu tau air apa? Laici dan serai. 

Minum rasa wangi je. IH la tu. Nak mencoba.

Memula IH order apa benda crabmeat ntah. Dah lama lepas tu waiter datang cakap crabmeat tu dah abis. So IH tukar oder. Dia order makaroni goreng dengan 4 cheese !


Tengok pun dah nampak muak. Tapi makan sedap aja. Ada 4 cheese dalam ni termasuk Cis Bedebah !

Makan makan then kenyang. Borak borak, kat luar pun hujan lebat. Terpaksa lepak dulu.


Kenyang dan huru hara selepas makan.

Then kami tak tahan nak kencing. Sebab dah lewat malam, tandas kat Bangsar Village pun dah tutup.

"Tandas ada, tapi kat atas sekali untuk orang OKU"

Tu jawapan waiter.

Motip? Orang tak OKU ni cemana? Tak boleh kencing lah?

Kalau kaki bercagu kira OKU tak?

Sudahnya, kami bergerak pantas dah pegi BHP ketit ketit nak kencing tak tahan. Nasib tak basah dalam seluar je.

Hasil Rampasan Manila untuk kawan kawan

Aku nak cerita pasal apa benda tadi eh?

Pegi je la Delicious dan korang makan sendiri !

Sekian. Selamat berweekend.

1 comment :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...