Thursday, April 14, 2011

V for Vandetta

Ini sebuah kisah keji.

Kisah dia macam ni.

Aku ada flight bulan depan dan Air Asia ada contact aku bagitau flight tu reschedule. Dia bagi aku flight pukul 6.45 pagi which aku rasa payah la aku nak bangkit pagi pagi untuk naik flight ni.

So aku called Customer Service Air Asia tadi untuk dapatkan schedule lain supaya aku rasa lebih senang dan mudah.

Kami berbual macam biasa, dia mintak details dan sebagainya. Jadi aku pun bagi je la thru phone tu.

"OK, Sir, May I know your booking number"

Aku dah siap siap load kat lappy aku, tunggu nak baca je pada itenary yang mereka dah hantar kat email aku.

"My booking id is A for American, number 8, then D for Denmark, P for Penang dan V for..."

Aku dok mengagau carik nak fikir bagitau dia apa.

"V for.. Virginia"
"What?"

Dia sergah aku so aku jadi kalut sekejap. Aku pulak rasa aku silap cakap, so aku cepat cepat bagitau dia. Aku dah weng. Aku rasa aku sebut betul, tapi macam salah, ke betul? Ntah !

"V for... for... Vagina !"
"Haa?"
"Eh.. V for.....Vir Vargiania...."

Aku dah tergelak gila babi. Dah tak tau apa aku cakap. Minah tu blur semacam. Terdiam dia sekejap.

"V for Victoria !!"

Aku ulang sekali lagi. Kali ni aku yakin ! Then minah tu diam.

"Hello ! Hello!"

Aku panggil dia.

"I am sorry Sir. Yes I got it. V right?"
"Yes"

Dan aku dengar dia terkekeh kekeh tahan gelak. 

Cibai. Aku pulak yang jadi malu !!

Malu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah. Tak nak call Air Asia dah ! Naik flight nanti pun aku nak pakai purdah biar orang tak kenal muka aku. Mesti dia orang cas aku cuba mencabul dengan kata kata lucah !

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...