Thursday, April 21, 2011

Taman Tasik Perdana

Masa hari ahad hari tu aku keluar dengan OR.

Kami jalan jalan keliling kota. Tau kami ke mana?

Taman Tasik Perdana !

Dan, untuk makluman pihak media dan juga orang awam, aku first time sampai Taman Tasik Perdana ni. Selalunya lalu je kat jalan sekitar tu tapi aku tak pernah ambik tau. Now, aku dah sampai dan berjaya jejakkan kaki di sini.

Cool jugak tempat dia. Besar okeh. Terkesima rama rama aku di buatnya.

Letih berjalan. Sampai sakit sakit tumit. OR la heret aku, aku ni mengah mengah sampai berpeluh peluh ketiak di buatnya.

Tapi serious aku rasa Taman Tasik Perdana ni salah satu tempat best untuk melepak juga especially kalau nak beriadah dan berjogging !

Cuma jauh sikit dari parking so kena menapak.

Ada beberapa tempat yang kami jejaki, so hari ni aku tunjuk gambar gambar yang di ambik di sekitar Taman Tasik Perdana itu sendiri.

Enjoice bagi yang belum pernah sampai ke sana.

* senyum dengan riak sebab dah sampai.









Ada lagi gambar lain, nanti aku share dari masa ke semasa.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...