Monday, February 8, 2021

Stay-Action Gaya BANGSAR-WAN - 01 Sambungan Yang Tertangguh

Ingat lagi entry yang tertangguh dulu tu? Yang dah basi.

* lap lap habuk dan debu dengan seluar dalam edisi kain bermagik

Ke-sana-ke-sini

Konon konon pegi bercuti di lokasi bangsar-wan. Ini kesinambungannya.

Rewind semula.

Percutian singkat di The Nomad Bangsar.

Tapi terlajak merayap sampai terkeluar kawasan.

Konon ambik mood jogging jogging di taman...

Namun angan angan tetap akan jadi angan angan.

* sigh

3 comments :

  1. Hi Meng! Sihat?

    Apa nak jadi dgn nasib kita ni meng..huu
    covid covid go away pls...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey. aku nampak kau ke sana ke mari pegi PD bersantai bercanda di pasiran pantai...

      aku nak gi pantai dalam pun tak lepas tauu

      Delete
  2. PD je pun penuh debaran. Dua RB tau. haha tapi dorang lepas kan je sbb PKPB kot.

    aku rasa dah retired nanti nak duduk dekat-dekat laut atau pulau la. Jadi lagi camni lagi 10 tahun, boleh jugak merenung ke luar jendela ke laut yang terbentang luas...

    Ko berapa trip dicancel or postponed sebab pandemik? yang sebenornya terkilan benor tokyo trip is postponedddd. AA dah refund thru credit shell. Sudahnya aku guna beli ticket nak pi Redang huhu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...