Thursday, January 16, 2020

KEHILANGAN

Dari banyaknya rasa takut dalam kehidupan, perkara yang paling aku takutkan adalah bila merasakan kehilangan.....

Namun sebagai manusia, itu lah jalan yang perlu di hadapi oleh setiap insan.

 



.......Perginya tak akan kembali lagi
Terkenang dalam ingatan 
Terbayang dalam kenangan.
Kasih sayang tulus tak pernah henti 
Bagai mentari menyinari bumi.........

Hari ni genap 2 tahun aku kehilangan ayahanda tercinta.

Satu kenangan yang aku tak pernah lupa.

Hari aku nak fly ke oversea untuk sambung study, ayah aku pesan...

"Abang. Kat sana jangan bawak kereta"

Jiwa muda sangat time tu, sampai sampai je dengan cash yang ada (duit sponsored) aku beli kereta dan start driving. Kena tahan polis bla bla bla..... sampai masuk court. Nasib time tu bukan zaman viral viral lagi... tapi heck..... tu lah akibatnya kalau tak mendengar kata !

Al Fatihah. Semoga ayah berada di taman-taman syurga.



Daku kini menangis
Dikau kini tlah pergi
Memberi seribu duka

Lara aku kehilangan dikau
Selamanya takkan melihat
Hadirmu seperti dulu
Aku kehilangan

Daku tulus berkata
Ucap terima kasih
Segala pengorbanan cinta

Lara aku kehilangan dikau
Selamanya takkan melihat
Hadirmu seperti dulu
Aku kehilangan

4 comments :

  1. Innalillahi wainna lillahi rajiun ....

    ReplyDelete
  2. Al Fatihah. Masih ingat nama Uncle James dlm blog ni juga ingt cite ko kena tahan polis sbb xdgr ckp dia kt US kan. Hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah.... dah tahun ke 2 tapi aku still tak de kekuatan nak blogging pasal kehilangan ayah aku ni..

      takut teremosi lebey

      *sigh..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...