Saturday, May 26, 2018

TAMARIND SQUARE, Cyberjaya

Kalau aku seorang boss dan ada company sendiri...

Aku bagi working days 4 hari je seminggu.
Jumaat work from home kecuali kalau ada meeting....
Yang penting contactable...........

Suka tak kalau dapat opis area macam ni?









































Khuatir di jangkiti denggi?
or maybe too scary?

#sajajertanya.....................
#manifestokalaujadiboss

Tapi aku pun macam teringin........................... Insha Allah. Doakan !



Telah ku tentukan arah
yang akan ku tempuh di sisa hidupku
karna telah ku temukan
kisah yang ku inginkan dan ku impikan

Sudah ku tambatkan hati
yang selama ini belayar tak pasti
kini telah ku temui
kasih yang aku cari cinta yang pasti

Berakhir sudah pencarian jalan cinta

berlabuh di ikatan suci kita

berhenti sudah keresahan dalam jiwa
kini

Aku dan kamu tak terbatas oleh waktu
tak terlarang tuk menyatu
karna kau rasmi milikku

Kita akan menjaga
janji suci yang telah terikrar
dan saling setia selamanya

Berakhir sudah pencarian jalan cinta
berlabuh di ikatan suci kita

berhenti sudah keresahan dalam jiwa
kini

Aku dan kamu tak terbatas oleh waktu
tak terlarang tuk menyatu
karna kau rasmi milikku

Kita akan menjaga
janji suci yang telah terikrar
dan saling setia selamanya

Aku dan kamu tak terbatas oleh waktu
tak terlarang tuk menyatu
karna aku dan dirimu
dalam ikatan janji suci yang telah terikrar
dan saling setia selamanya

Tetap harus bersama

Meski raga menua

Di dalam cinta selamanya

8 comments :

  1. Agak scary ,siang ok la,n kalau malam byk lampu ,cun gak bleh wat majlis,tak lama jd tempat shooting la ni hhahahhah

    ReplyDelete
  2. Lawa rupanya tamarind square, kalau ada office macam ni, segar je mata tengok warna hijau tetiap hari 😅

    ReplyDelete
    Replies
    1. design dan concept dia memang menarik.. tapi operational side tak sure. takut senang pencuri masuk jer

      Delete
  3. Bang meng kalau bukak opis sini, I nak apply part time plis!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh ! halau nyamuk... make sure tong fogging sentiasa di kendung di bahu badan !

      hahahah

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...