Saturday, April 1, 2017

GOLD COAST, Australia

Aku tanya Hero.

"Abang... kalau di beri pilihan, abang nak gi cuti cuti ke mana? Tapi Korea tak boleh !"

Aku memang tau dia dah lama ajak aku gi Korea tapi aku tak rasa nak repeat tempat yang sama yang pernah aku lawati. Plus aku memang tak berapa nak K Pop.

So aku ingat dia petik la mana mana tempat dalam Malaysia ni, Abis abis dia mesti ajak gi Legoland lagi. Tapi jawapan spontan dia.

"Gold Coast !"

Wah !!! Banyak sangat tengok TV ni. Dia ingat bapak dia ni saudagar emas agaknya...... 

Gold Coast, Australia ..................





























Nampaknya Gold Coast kira exceptional juga sebab aku pernah berkunjung ke sana.

Hajat hati memang tak suka nak repeat tapi Tuhan penentu segalanya.............. kali ke 2... eh 3 !



Dulu kita terpaksa
Akur dan mengalah kepada situasi
Segalanya suratan pedihnya ditelan

Dipisahkan lautan
Hilanglah khabar daku mengubah haluan
Walaupun daku sedar dan tahu
Tiada wanita di dunia setanding mu

Tiba-tiba, tak diduga
Dikau berdiri di hadapan mata
Mengembalikan nostalgia, memori bersama
Membisu seribu makna, rahsia terbenam didada

Tak ku sedar sekali lagi
Ku jatuh hati dengan kewanitaanmu
Pada malam yang sempurna
Terpegun daku terpesona
Keanggunan lembut bicara
Kita berdua bagai rela
Jatuh cinta untuk kali kedua

Kehadiranmu
Di sisiku, disaatku perlukan
Ku perlukan teman yang setia

Melenyapkan dilema yang melanda
Walaupun seketika kau bawa harapan
Padaku sayang
Sememangnya ku sedar dan tahu
Tiada wanita didunia setanding mu

Tiba-tiba hati berdebar
Apabila mata bertentang mata
Detik romantis kini bersemi
Cinta dua hati
Mengerti tanpa berbicara, perasaan suci kita

Tak ku sedar sekali lagi
Ku jatuh hati dengan kewanitaanmu
Pada malam yang sempurna
Terpegun daku terpesona
Keanggunan lembut bicara
Kita berdua bagai rela
Jatuh cinta untuk kali kedua

10 comments :

  1. Syok la dpt repeat utk kali ke3.. Saya pegi gold Coast sepang and gold Coast morib je.. Janji ada gold Coast.. Ada rezeki nk gk ke gold Coast Australia.. Hah lg satu gold Coast melaka pn dh ada tp blum smp hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekali dulu pegi sebab keje.. kali ke 2 transit je.

      xpe la gold coast mana mana pun janji dah sampai. ambik gambar kat papan tanda tulis gold coast sebagai bukti.. hahaha

      Delete
  2. Bestnyaaa jadi Hero....melancong free hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunggu aku tua nanti aku mintak bukan bukan lak dari dia... tgk dia nak bagi ke tidak

      hahahaha

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...