Saturday, May 21, 2011

Projek Terbang Terbang

Aku dengan OR ke KL dan kami ke destinasi yang kami memang nak pegi !

Mana tau?

Plaza GM !

Aku ni kalau dah kemarukkan susah sikit. Nak mengumpul model kapal terbang tu, so atas nasihat kawan kawan, aku dah tahu mana nak cari dengan murah.

Plaza GM terletak di Lorong Haji Taib. Tu tempat warehouse dan barang barang dari China yang di jual secara pukal.

Banyak gila. Apa kau orang nak. Spek mata, tudung, hand beg, semua la yang kita tengok di jual kat uptown, downtown, pasal malam semuanya ada kat situ. Tapi kena beli secara pukal jugak la, setakat nak beli satu dua macam tak berbaloi !

So aku carik apa?

Yezza. Ini dia si jali jali !!!!!!!!!!












Jangan marah aaa. Dengan sekelip mata aku terus ada koleksi airplane model !

Murah uols. Kalau beli satu memang la mahal. Beli 12 dapat harga RM 10 satu !!

* koma.

Hari tu aku nampak orang jual kat pasar malam tu, RM18. Masa kat Jeram tu dia jual RM15 ! Now?? See? Abang dapat beli kapal terbang dengan harga RM 10 !

* pimpin tangan Sultan Brunei pegi Plaza GM.

"Pilih Tuanku, Tuanku nak kapal terbang mana !"

4 comments :

  1. Saudi Arabian tak de..... mana tau dpt panggilam umrah ke haji nanti......pesawat dia beso...jakun ai hehhehe :)

    murahnyaaaa rm10

    ReplyDelete
  2. hidup lagi Plaza GM tu?

    I'm amazed~

    ReplyDelete
  3. tq man..

    akan ku serbu!

    *mmg dh lama cari

    ReplyDelete
  4. kalau nak byk stok cari sebelah balai polis chow kit tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...