Friday, December 3, 2010

Memanjakan Diri

Masa untuk memanjakan diri.















Hari ni, yang urut aku cun. Macam Rossa ! So dia mulakan dengan urut belakang dan aku meniarap. Aku dok bayangkan syok syok, Rossa yang urut aku.

Tiba tiba dia bersuara.

"Encik. Sila pusing ya"

Alamak ! Masa tu aku dah cuak. Aku tengah stim. Aku toleh kat dia, dia memang angkat tuala sebab konon konon bersopan la. Tapi bila aku pusing, dah tak leh nak kever. Cokeng !

Dia letak tuala tu atas badan aku, still cokeng !

Malu nyer !!!!!!!!!!

"Encik sejuk ya?"

Aduh !

"Ya Ya"
"Mahu saya kecilkan aircond nya?"
"OK"

Aku pejam mata buat tak tahu. Mati lah kalau dia speku aku imaginasi benda bukan bukan dan berharap ada sesi urutan benda benda mengarut.

Tapi dia professional lah. Dan aku pun kena la professional.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...