Saturday, February 3, 2018

MERATA RAWA : Random V1.0

Tak de motip.

Random. Merata rata............... Merata rawa !
































Sebenarnya aku nak bagitau aku agak busy lately ni. 2018 starting up agak dukalara.

Banyak sangat benda jadi yang plan dan unplanned. Yang aku usahakan dan harap membuahkan hasil akhirnya gagal dan mengecewakan. Ada perkara yang boleh tak boleh control dan di luar kawalan dan yang terkini, kehilangan orang tersayang.


Anyway, life goes on !

Cuma kalau entries di blog ni macam kurang jiwa tu maksudnya aku tak bermasa sangat nak menulis. Setakat abiskan gambar gambar yang ada je untuk perkongsian.

Nanti slow slow moga datang balik ruh kerajinan.

Bila dijiwa ada getar yang berirama..pasti akan ada senandung yang bergema...!



Janganlah hanya mengukir janji
Sedangkan dikau masih mencari
Adakah benar kata kata
Bukan ungkapan sementara

Kaulah pancaran yang daku rasa
Bagaikan obor yang menyinar
Jika terpadam tiba tiba
Sunyilah insan alam gelita

Jika kau selam hati ini
Pastinya engkau kan mengerti
Betapa sucinya cintaku
Jangan diragu

Jika kau rasa getarnya
Debaran kasih cinta yang meronta
Nilai kasihku padamu cukup berharga

Bukan simpati yang aku pinta
Kebenaranmu memutus kata
Agar dapatku abadikan
Untuk pedoman peniti cinta

Jika kau selam hati ini
Pastinya engkau kan mengerti
Betapa sucinya cintaku
Jangan diragu

Jika kau rasa getarnya
Debaran kasih cinta yang meronta
Nilai kasihku padamu
Cukup berharga

6 comments :

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...