Sunday, December 9, 2012

South Korea : Autumn In My Heart

Koleksi Autumn In My Heart dari Korea Selatan.

Aku tak tau pun aku masih sempat nak tengok autumn foliage masa pegi ke Korea. Masa sampai Jeju memang dah tak de pokok pokok ni semua. Nasib baik ada yang tersisa masa di Seoul dan Mount Seoraksan.

Enjoy !



naege dwidurasoji marayo
naye no-neul boa-yo
on sesang hayah-don ku ddae-ye yangsogi-jjonnayo

wae nal pugiharyo go hajyo
ku-daen kuge shwibnayo
nae-geman irohke… aryo-unil in-gon-gayo

cho-umbuto urinun shijak dwe-oson
andwenun sara-ngi-rago
nunmulsokkin ae-woni to-uk kudae-rul
noh-ul suga inneyo

nae-geso kudae-nun sara-jyo-son andwenun
bicho-ossumul anayo
kudae-ga ttonamyon naye modun sesangdo
sarajindonun-gol i-jji-nun marayo
sumul shwigo shipoyo ku-dae sarang a-neso

ku-dae saeng-gang-manuro usumi nayo
nae-gen himi dwe-oyo
ku-dae saeng-gangmanuro nunmuri nayo
modun gochi duryowo

nae-geso kudae-nun sara-jyo-son andwenun
bicho-ossumul anayo
kudae-ga ttonamyon naye modun sesangdo
sarajindonun-gol i-jji-nun marayo
sumul shwigo shipoyo ku-dae sarang a-neso

















7 comments :

  1. Daun merah ada, kuning ada, hijau pn ada, tambah lagi langit biru, maka cantiklah jadinya :)

    ReplyDelete
  2. Lawo gilerrrrre...meng ko x curi selai dua daun tu utk diframekan? Hehe..

    ReplyDelete
  3. aku bawak balik 4 keping daun maple, dari kecik sampai besar, dari hijau sampai merah :D then aku frame kan. cantik sgt!

    aku ada jugak bawak balik 3 ketul bunga sakura. tak frame lagi, satu dah hilang, cis!

    ReplyDelete
  4. CN : memang nampak lawa tapi sejuk pun leh tahan. nak ambik gambar pun boleh parkinson sekejap.

    HB : aku x ambik sebab aku malas. dulu aku ambik pastu renyuk2

    Biq : sama seperti di atas. aku bawak balik dah komot2.. last sekali aku buang je.

    ReplyDelete
  5. ko tanak komot2 ko letak la dlm bukuuuuuu...ala mcm zaman skolah2 dulu tuuuuu...tade buku? tade? buat buku hikmat cam aku :D

    ReplyDelete
  6. ada. aku letak pastu aku lupa.

    tapi awal awal tu aku bagi dia makan asahan pensel..

    dengan harapan dia kenyang.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...