Saturday, June 16, 2012

Lara Krohh...... Pergi Beraksi

Huish !

Aku menghilangkan diri.

Kali ni culik BW sekali. IH terpaksa pulled off last minit tak jadi sebab ada kerja kerja di pejabat dan tak boleh beraksi Lara Croft di Cambodia.


Kami akan terbang ke Phnom Penh


Dan seterusnya meloloskan diri ke Siem Reap untuk ini....





Doakan misi ini berjaya dan aku serta BW terselamat dari di cekup oleh Jabatan Ugama Buddha CamBOdia (JUBBO).

* jenuh dah yakin kan OR kasi lepas kan aku pegi ni.

Permisi dan Jumpa lagi !

Chalo....

6 comments :

  1. hamboihhhhhhhhhh berjalan lagi! mentang2 la supermeng! cis...

    cepat balik, kalo tak, aku suh OR pi sana tangkap ko hahaha!

    ReplyDelete
  2. * baling tahik kat Biqque

    aku dah balik lah !

    ReplyDelete
  3. *elak*

    ceh! tulis 16hb, takkan gi sana 2 hari. oooo dah pi berhari2 dah la niiiii...

    ReplyDelete
  4. aku tgh baca trip india, tetiba ada info cenggini.... haaaa apadia seam reap.... hahahahahhaa confius jap

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...