Thursday, October 6, 2011

L.O.C.N.G

Kelmarin aku pegi kedai Pakcik Pekak, beli rokok.

"Pakcik ! Oooo Pakcik !"

Biasa aku kalau panggil dia, mesti siap kena ketuk ketuk mangga gril tu kasik dia dengar. Sebab dia kan kat dalam selalu la tak dengar. Tadi lepas aku melolong beberapa kali  siap tarik pitching Mariah Carey baru dia nak muncul.

"Dunhill Merah Pakcik !"

Aku memesan.

"Lain kali, tekan ni. Pakcik dah pasang ni"

Aku pun tengok tepi dinding kat gril rumah dia tu.


Ada kau??

Tekan LOC-NG. Cemana nak sebut tu???

Tapi berfungsi okeh. Pakcik tu siap buat demo. Bukan bunyi ding dong ke apa. Tapi bunyi muzik. Macam nak tertidur pulak tepi tu menunggu pakcik masuk dalam ambik rokok. Sempat la aku buat perbuatan keji, snappy !

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...