Wednesday, October 19, 2011

Stress-cy Mencengkam Sanubari

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Tu senaman abang buat untuk menghilangkan stress dalam diri. Korang kalau stress buat apah?

Aku ni kalau stress senang je. Membuta !

Aku ni stress dengan kerjah !

Untuk menghilangkan rasa stress yang memuncak ni. Meh layan gambar ni. Aku baru jumpa gambar ni. Rasanya belum post lagi kat blog. So layankan gambar percutian abang suatu ketika dulu sama sama dengan GBS di Tenggol Island. Entry nanti aku post kemudian hari.

Tenang  dan damainya tempat ni buat aku rindu. Rasa macam nak terbang ke sana dan berehat tanpa sebarang gangguan dan fikir masalah kerja.

Tapi situ bosan jugak kan kalau berlama lama? Hiks.

Now.... enjoice !









Dan cara lain nak menghilangkan stress ni adalah pegi karok !

Haks. 

Tapi sekarang busy tak boleh lah. Gaban dengan IG dan sibuk ajak karok minggu ni. Aku cakap nanti la tunggu tengok cemana. Dia orang tu menggeletis je nak pegi.

Menyanyi sampai lupa diri memang hilangkan stress jugak kadang kadang.

Dan satu lagi nak hilangkan stress adalah bila ada orang tersayang, dapat baring dan peluk tanpa berbuat apa apa tu pun mendamaikan. So aku perlu peluk seseorang sekarang.

Permisi ya, nak buat aktiviti pemelukkan !

* OR di persilakan masuk bilik...............

Hehehe.

No comments :

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...